تنظیمات امنیتی واتس‌اپ خود را همین امروز تغییر دهید!

تنظیمات امنیتی واتس‌اپ خود را همین امروز تغییر دهید!

به تازگی اپلیکیشن پیام رسان واتس‌اپ به‌روزرسانی اصلی را برای تنظیمات امنیتی معرفی کرده است.

به تازگی اپلیکیشن پیام رسان واتس‌اپ به‌روزرسانی اصلی را برای تنظیمات امنیتی معرفی کرده است. این اپ رسماً پشتیبانی تایید دو مرحله‌ای را اضافه کرده است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا رمزی 6 رقمی را برای امنیت بیشتر از گوشی خود انتخاب کنید، بنابراین اگر کسی بخواهد از اپ شما استفاده کند باید رمز 6 رقمی را وارد کند.

حدود دو ماه قبل این قابلیت برای اولین بار در نسخه بتای واتس‌اپ معرفی شد و حالا برای نسخه پایدار به‌روزرسانی اندروید، آی او اس و ویندوز اپ آن در دسترس همگان قرار گرفته است. تنها کافی است به قسمت تنظیمات بروید و اکانت خود را باز کرده و تایید دو مرحله‌ای را فعال کنید (Settings->Accounts->Two step verification->Enable).

هنگامی که این مرحله را پشت سر گذاشتید، اپلیکیشن واتس‌اپ از شما درخواست ثبت ایمیل‌تان را می‌کند تا رمز 6 رقمی را برایتان تنظیم کند. شما می‌توانید ایمیل خود را وارد نکنید ولی اگر این کار را انجام ندهید دسترسی شما به حساب کاربری‌تان سخت‌تر خواهد شد (واتس‌اپ در دوره‌های زمانی مشخص از شما می‌خواهد که این رمز را وارد کنید تا رمز از یادتان نرود).

هنگامی که تنظیمات شما کامل شد دیگر کسی قادر به استفاده از شماره تلفن شما بدون وارد کردن رمز 6 رقمی نخواهد بود. از همه مهم‌تر، شما می‌توانید تایید دو مرحله‌ای را در داخل برنامه بدون وارد کردن رمز انتخابی غیرفعال کنید؛ بنابراین حساب کاربری شما هنوز می‌تواند در معرض خطر باشد اگر تلفن شما به دست شخص ثالثی بیافتد. اما اگر در مواقعی شخص ثالثی از راه دور بخواهد حسابتان را هک کند، این به‌روزرسانی به شما کمک می‌کند که حساب خود را سریع قفل کنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حبیبه

یک‌شنبه, 04 خرداد 1399

رمز واتساپ را فراموش کردم

پاسخ

حبیبه

پنج‌شنبه, 08 خرداد 1399

رمز رو فراموش کردم

پاسخ

حنانه

چهارشنبه, 26 آذر 1399

ثبت نظر