14 اپلیکیشن اندروید با تم تیره برای گوشی های هوشمند آمولد

14 اپلیکیشن اندروید با تم تیره برای گوشی های هوشمند آمولد

بیشتر گوشی های اندرویدی تم روشنی دارند. اما اگر صفحه نمایش شما آمولد است بهتر است که از تم های تیره و مشکی یا به بیان دیگر دارک مد استفاده کنید. چرا که هم بسیار زیبا هستند و هم در مصرف شارژ گوشی شما صرفه جویی می کنند. در این مقاله بهترین اپلیکیشن ها و تم های تیره را به شما معرفی می کنیم.

تم های تیره جلوه بسیار خوبی به صفحه نمایش های آمولد می دهد. وقتی که یک پیکسل سیاه است، صفحه آمولد آن پیکسل خاص را روش نمی کند ( برعکس صفحات ال سی دی که نمی توانستند یک پیکسل خاص را خاموش کنند). در نتیجه آنچه دریافت می کنید سیاه واقعی است. علاوه بر آن طول عمر باتری شما نیز بیشتر می شود، چرا که پیکسل های کمتری روشن می شوند. 

اگر یک گوشی اندرویدی با صفحه نمایش آمولد از جمله گوشی های جدید پیکسل، بیشتر دستگاه های سامسونگ یا گوشی وان پلاس دارید، باید از تم سیاه آن ها لذت ببرید. حتی اگر دستگاه شما یک صفحه نمایش آمولد ندارد هنوز هم به شما پیشنهاد می کنیم این تم های تیره را از دست ندهید چرا که خیلی زیبا هستند. 
1-    فنیکس (Fenix)


 

فنیکس بهترین کلاینت توییتر شخص ثالث برای اندروید است و تم مشکی آمولد بسیار خوبی دارد. می توانید آن را از طریق Settings > Appearance > Theme تغییر دهید.  وقتی این کار را کردید توییتر ظاهری کاملا جدید به خود می گیرد. 
اما فنیکس تنها اپلیکیشن توییتر نیست که تم مشکی آمولد دارد. تالون و فلامینگو نیز هر دو این قابلیت را دارند. البته حالت شب خود توییتر نیز بد نیست. 

2-    تکسترا اس ام اس (Textra SMS)


 

تکسترا یک اپلیکیشن پیام کوتاه جایگزین است که نباید آن را از دست بدهید. تم مشکی آن واقعا جذاب است. به Settings > Customize Look بروید، سپس به Screen Colors رفته، Black را انتخاب کنید تا پیش زمینه صفحه شما سیاه شود. 

دانلود

3-    نووا لانچر (Nova Launcher) 


وقتی که نووا لانچر را نصب می کنید، می توانید حالت سیاه یا دارک مد آن را فعال کنید. با این کار زمینه کشو اپلیکیشن ها، ویجت گوگل و صفحه تنظیمات سیاه می شود. اگر یک زمینه سیاه برای صفحه خانه خود انتخاب کنید عالی می شود. 

دانلود


4-    سولید اکسپلورر (Solid Explorer)


حال که دیگر ES فایل اکسپلورری که بود نیست، سولید اکسپلورر بهترین فایل اکسپلورر موجود است. این اپلیکیشن قابلیت های بسیار خوبی دارد و رابط کاربری آن بسیار زیباست. دارک مد دیگر آن را عالی کرده. 
از Settings ، Theme را انتخاب کرده و بین Black یا Auto Light + Black یکی را انتخاب کنید. 
5-    ودر آندرگراند (Weather Underground) 


ودر آندرگراند یک اپلیکیشن هواشناسی بسیار خوب است. شما می توانید با استفاده از کاشی ها ( مانند ویندوز) آن را شخصی سازی کنید. این اپلیکیشن دارک مد بسیار زیبایی دارد. وقتی که آن را فعال کردید، می بینید که دارک مد این اپلیکیشن نوتیفیکیشن های بسیار زیبایی نیز دارد. 

دانلود

6-    سینک فور ردیت (Sync for Reddit)


احتمالا شما هم ساعت های زیادی را در ردیت می گذرانید پس بهتر است این کار را درست انجام دهید. هیچ کوتاهی در اپلیکیشن ردیت روی اندروید صورت نگرفته است و اپلیکیشن ردیت شما هم اکنون نیز تم سیاه آمولد را پشتیبانی می کند. ( شخصی سازی یکی از اولویت های اپلیکیشن ردیت است.) 
اپلیکیشن های دیگر نیز مانند اسلاید فور ردیت و ردیت فور فان نیز دارک مد دارند. 

دانلود

7-    شاتل موزیک پلیر (Shuttle Music Player)


همه می دانند که اپلیکیشن پلی موزیک خیلی ابتدایی است و خیلی هم سفید و روشن استٍ. اگر به دنبال یک موزیک پلیر جایگزین می گردید شاتل را در نظر بگیرید. 
این اپلیکیشن قابلیت های بسیار زیادی دارد ، قابل شخصی سازی است و به اندازه پلی موزیک گیج کننده نیست. شما می توانید رنگ های آن را تغییر دهید . این اپلیکیشن همچنین دارک مد بسیار خوبی دارد که ارزش امتحان کردن را دارد. 

دانلود
8-    وی ال سی برای اندروید (VLC for Android)


وی ال سی تقریبا هر چیزی را پخش می کند. این اپلیکیشن رایگان سریع و بدون تبلیغات است. دارک مد از آن اپلیکیشنی همه چیز تمام ساخته است. از قسمت Settings، Interface را انتخاب کنید و گزینه Enable the black theme را تیک دار کنید. 

دانلود

9-    مخاطبین و شماره گیر با سیمپلر (Simpler) 


 

اگر اپلیکیشن شماره گیر شما دارک مدندارد زمان تغییر رسیده است! با وجود این که اپلیکیشن های شماره گیر زیادی با قابلیت های بسیار خوب در بازار موجود است، اکثرا خیلی گیج کننده هستند. 
شما فقط می خواهید با شماره گیر خود تماس تلفنی برقرار کنید و اینجاست که مخاطبین و شماره گیر با سیمپلر به کار شما می آید. همانطور که از نامش پیداست، همه چیز ساده است و البته دارک مد آن بسیار زیباست. 
از Settings به Style بروید. روی Dark mode ضربه بزنید و Black را انتخاب کنید. 

دانلود

10-    جی برد (Gboard) 


صفحه کلید اصلی اندروید هم اکنون جی برد می باشد. این صفحه کلید با جست و جوی گوگل همگام سازی شده است و جدیدا تم را نیز پشتیبانی می کند. پس از این که روی دکمه G ضربه زدید، دکمه تم را انتخاب کنید. در این قسمت چند تم تیره رنگ می بینید. برای یافتن تم های مشکی به پایین صفحه بروید. 

دانلود

11-    پاکت (Pocket) 


پاکت بهترین سرویس ‘بعدا بخوانیم’ برای اندروید است. با قابلیت جدید حتی بهتر هم شده است و دارک مد به شما کمک می کند و حالت سیاه به شما کمک می کند تا هنگام خواندن مطالب چشمتان اذیت نشود. 

دانلود

12-    فیدلی (Feedly)


شاید فیدلی پر قابلیت ترین اپلیکیشن RSS نباشد، اما ساده است، خوب کار می کند و دارک مد آن عالی است. 
اگر فکر می کنید که فیدلی زیادی ساده است و قابلیت های بیشتری می خواهید  gReader را امتحان کنید. 

دانلود

13-    مونو اسپیس (Monospace) 


در بین اپلیکیشن های یادداشت برداری، مونو اسپیس واقعا عالی است. نه تنها مینیمال و سریع است، بلکه مارک دون (Markdown)  را نیز پشتیبانی می کند. درضمن به صورت پیش فرض تم آن مشکی است. 

دانلود

14-    گوگل پلی بوکس (Google Play Books) 


هیچ چیز بدتر از چشم درد نیست وقتی که آخر شب در اتاق تاریک سعی می کنید یک کتاب الکترونیکی بخوانید. حالت سیاه گوگل پلی بوکس همه چیز را برای شما ساده تر می کند. 
البته پلی بوکس تنها نیست، بیشتر اپلیکیشن های خواندن مانند کیندل قابلیت دارک مد را دارند. 

دانلود

از حالت سیاه خود گوشی استفاده کنید
وان پلاس 3/3T حالت سیاه بسیار خوب و جذابی دارد که یک تم سیاه را به اپلیکیشن تنظیمات، کشو اپلیکیشن، پنل نوتیفیکیشن و شماره گیر اضافه می کند. 
شما برای دیگر دستگاه ها نیز می توانید دارک مد را بیابید. بگردید و ببینید آیا دستگاه آمولد شما تم سیاه دارد یا خیر. 
آخرین کاری که باید بکنید این است که یک تصویر زمینه سیاه خوب انتخاب کنید که کار سختی نیست. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

kazem

شنبه, 01 مهر 1396

دانلود تم تیره

پاسخ

kazem

شنبه, 01 مهر 1396

چه جوری دانلود کنم

پاسخ

ثبت نظر