استخدام مهندس هولولنز مایکروسافت توسط اپل

استخدام مهندس هولولنز مایکروسافت توسط اپل

اپل به تازگی یکی از مهندسینی را که در هلولنز مایکروسافت کار می کرده اند، استخدام کرده است، که احتمالا قصد دارد بر روی پروژه های مجازی یا تکمیل شده کار کند. نیک تامپسون از تغییر مهندسی سخت افزار صوتی برای هولنز اپل گزارش داده است.


نیک تامپسون، پیش از این، به مدت هفت سال برای اپل، بر روی ویژگی های صوتی محصولات اپل کار می کرده و بعد از آن به استخدام مایکروسافت در آمده است.
این اولین بار نیست که اپل بر روی پروژه واقعیت افزوده یا augmented reality کار می کند، بلکه اپل در اوایل همین امسال، شرکت واقعیت افزوده Metaio را در اختیار گرفت. اپل به 170 اختراع از Metaio دست یافت و بعد از این انتظار می رود که شرکت، تلاش های خود در زمینه واقعیت مجازی را آشکار کند.
گزارش های دیگری نیز موجود است که اپل در حال کار کردن برای پیاده سازی واقعیت افزوده در برنامه Maps می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا دوربین خود را به سمت نقطه مورد علاقه خود بگیرند و یک پوشش مجازی با اطلاعات مناسب، راه اندازی کنند.
هفته گذشته اپل از شایعه ای برای معرفی کنترل از راه دور حساس به حرکت برای جذب علاقمندان به بازی، خبر داد که در واقع می توان یک معرفی ساده از تلاش های اپل برای راه اندازی واقعیت افزوده  دانست.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر