مدیرعامل شیائومی تایید کرد: نسخه بعدی «شیائومی می میکس» در راه است!

مدیرعامل شیائومی تایید کرد: نسخه بعدی «شیائومی می میکس» در راه است!

حدود چهار ماه از ورود شیائومی می‌ میکس (Mi Mix) به بازار نگذشته که مدیرعامل این کمپانی چینی اعلام کرد که شیائومی در حال کار کردن بر روی نسخه جدید با نام می میکس II است.

حدود چهار ماه از ورود شیائومی می‌ میکس (Mi Mix) به بازار نگذشته که مدیرعامل این کمپانی چینی اعلام کرد که شیائومی در حال کار کردن بر روی نسخه جدید با نام می میکس II است. این تاییدیه توسط لی جون «مدیرعامل شیائومی» در وب‌سایت ویبو منتشر شده است. آقای لی جون در پست خود نوشت:

    امروز افتخار ملاقات دوباره با استاد طراحی بین‌المللی «فیلیپ استارک» را دارم، کسی که ایده نسل بعدی می میکس را خواهد داد و ما با هم به دنبال کشف کردن ویژگی‌های بعدی این گوشی هیجان‌انگیز کار خواهیم کرد.

از این نوشته کاملاً مشخص است که نسل بعدی شیائومی می میکس توسط طراح فرانسوی فیلیپ استارک انجام خواهد شد. وی طراح مدل اصلی این دستگاه بوده است. در حال حاضر جزئیاتی مانند مشخصات فنی یا خصوصیات ظاهری از می میکس II به بیرون درز نکرده ولی حدس زده می‌شود نسبت صفحه نمایش به بدنه برای نسل بعدی می میکس 93 درصد باشد که به معنای داشتن صفحه نمایش بزرگ برای این گوشی است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر