عجیب ترین ضرر گوشت گاو برای بدن!

عجیب ترین ضرر گوشت گاو برای بدن!

عضو انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: غذاهای سرخ کردنی, گوشت گاو و گوساله، شترمرغ، ماهی نمک‌سود، سیرابی، پاچه، پنیر کهنه، سوسیس و کالباس کلم، گل کلم، بادمجان، سیب زمینی، گوجه فرنگی، قارچ، عدس, غذاهای تند و شور و ترش در بروز افسردگی و استرس نقش دارند.

فاطمه معینی درباره تغذیه مناسب برای کاهش استرس و افسردگی اظهار داشت: با وجود پیشرفت تکنولوژی و گسترش شهرنشینی که موجب فراهم شدن آسایش بیشتر و راحت شدن زندگی انسان شده اما متأسفانه امروزه شاهد افزایش میزان استرس و افسردگی در جوامع بشری هستیم.

به گفته وی عوامل متعددی مانند ورزش، تغذیه و محیط زندگی در کاهش استرس نقش دارد و اهمیت نقش تغذیه در سلامتی،کاهش استرس و افسردگی انکار ناپذیر است.

عضو انجمن علمی طب سنتی ایران خاطرنشان کرد: غذاهای مورد استفاده روزانه افراد می‌تواند موجب افزایش نشاط, سرزندگی و کاهش اضطراب شود و به بیان دیگر غذاها نقش زیادی را در کاهش استرس و افسردگی دارند.

معینی تصریح کرد: غذاهایی که موجب بروز افسردگی و استرس می‌شوند را نباید زیاد مصرف کرد که می‌توان به غذاهای سرخ کردنی, گوشت گاو و گوساله، شترمرغ، ماهی نمک‌سود، سیرابی، پاچه، پنیر کهنه، سوسیس و کالباس اشاره کرد.

وی متذکر شد: همچنین کلم، گل کلم، بادمجان، سیب زمینی، گوجه فرنگی، قارچ، عدس، نخود سبز، لوبیا سبز ، باقلا، غذاهای تند و شور و ترش، تره، سیر، پیاز، خردل نیز در بروز افسردگی و استرس نقش دارند.

عضو انجمن علمی طب سنتی ایران یادآور شد: تمام غذاها و میوه‌های ترش و ترشیجات، چای پررنگ، قهوه، نسکافه، کم‌خوابی و گرسنگی برای افراد دچار استرس و افسردگی بسیار مضر است و باعث تشدید علایم می‌شود همچنین شام نخوردن و گرسنه خوابیدن در شب نیز بسیار مضر است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

saeb

یک‌شنبه, 01 اسفند 1395

طب سنتی :) تو تیرتون بش اشاره میکردید

پاسخ

ثبت نظر