کتاب تکنولوژی های RFID در اینترنت اشیاء

کتاب تکنولوژی های RFID در اینترنت اشیاء

این کتاب کاربردهای RFID در اینترنت اشیاء IoT را بررسی می کند و جستجوی tag ها، تصدیق هویت ناشناس و تحت شبکه را توضیح می دهد.

این کتاب کاربردهای RFID در اینترنت اشیاء IoT را بررسی می کند و جستجوی tag ها، تصدیق هویت ناشناس و تحت شبکه را توضیح می دهد. تکنیک جدیدی با عنوان Vector Filtering با استفاده از یک ساختار داده فشرده که ID تگ های RFID را encode می کند برای فیلترکردن تگ های RFID معرفی می شود که با زمان های تاخیر کاربردهای واقعی و تجاری این تکنولوژی برای تصدیق هویت سازگاری دارد. یک پروتکل iterative جستجوی تگ ها بر مبنای filtering vectors طراحی می شود که به طور مداوم دقت جستجو را افزایش می دهد و زمان هر مرحله را با بهره بردن از داده های فراگرفته شده از مراحل قبلی کاهش می دهد. بعلاوه این پروتکل در محیط های پر نویز بخوبی کار می کند.

نویسندگان کتاب RFID Technologies for Internet of Things همچنین با کمک یک اصل طراحی نامتقارن یک تغییر اساسی در الگوی طراحی سنتی احراز هویت RFID ناشناس بوجود می آورند که بدون تغییر در تگ ها بیشترین پیچیدگی را به قسمت خواننده کارت منتقل می کند. با کمک یک تکنیک جدید درخواست تولید token های تصادفی بصورت پویا برای احراز هویت صادر می شود.

در پایان نویسنده مشکل تصدیق هویت networked-tag ها را بررسی می کند و راه حل هایی برای ایجاد سیستم load-balancing برای چک کردن تگ ها بر پایه سریال نامبر برای کاهش میزان مصرف انرژی ارائه می شود.

این کتاب برای محققین و کلیه افرادی که در فیلد امنیت حریم خصوصی و محیز کار فعالیت می کنند مناسب است. دانشجویانی که مباحث طراحی شبکه ای را دنبال می کنند نیز می تواند از آموزش این کتاب بهره مند بشوند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر