دردسرهای یک رییس‌جمهور

دردسرهای یک رییس‌جمهور

دونالد ترامپ رییس‌جمهور امریکا یکی از کاربران فعال فضای مجازی و به طور خاص توییتر بوده است.

او که تا پیش از ریاست جمهوری از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کرده است، اکنون مجبور به تعویض گوشی با یک نمونه ایمن‌تر شده و حتی نیویورک‌تایمز به نقل از منابع نزدیک به ترامپ، از تغییر شماره تلفن وی خبر داده است.
بنا به گزارش آسوشیتدپرس، ترامپ در طول رقابت‌های انتخاباتی و معرفی شدن به عنوان رییس‌جمهور، به تماس‌های افراد مختلف از سیاست‌مداران و روزنامه‌نگاران گرفته تا رهبران کشورهای مختلف از طریق گوشی اندرویدی خود پاسخ می‌داده است. استفاده زیاد ترامپ از گوشی اندرویدی‌ خود، نگرانی گروه‌های امنیتی را در پی داشته است. نگرانی که در سال 2008 درباره اوباما هم مطرح بود. گوشی او فاقد ویژگی‌های معمول یک اسمارت‌فون بود، به حدی که او در اظهار نظری این طور گفت: «آیا کودک سه ساله شما هم از این تلفن‌های اسباب‌بازی دارد؟» ترامپ پیش از این، اظهار نگرانی کرده بود که بدون گوشی خود حس منزوی شدن خواهد داشت.

با توجه به درجه امنیتی گوشی جدید ترامپ، هنوز مشخص نیست فعالیت او در توییتر دچار چه تغییراتی خواهد شد. ترامپ به دلیل استفاده زیاد از توییتر همواره مورد انتقاد بوده است، اما او از فعالیت در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی دفاع می‌کند و آن را راهی برای ارتباط مستقیم با میلیون‌ها دنبال‌کننده‌اش می‌داند. او یک بار در مقابل انتقاداتی که از او شده بود چنین گفت: «چرا نباید از توییتر استفاده کنم؟ 22 میلیون نفر مرا در توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام دنبال می‌کنند.»

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر