اندروید در یک قدمی شکست دادن سیستم عامل ویندوز!

اندروید در یک قدمی شکست دادن سیستم عامل ویندوز!

قبل از وارد شدن گوشی‌های هوشمند به بازار، بسیاری از مردم برای استفاده کردن از اینترنت متکی به کامپیوترهایشان بودند که روی بیشتر آن‌ها سیستم عامل ویندوز نصب بود و بدین ترتیب ویندوز سیستم عامل اصلی برای گذاران مردم در اینترنت بود، اما با آمدن گوشی‌های هوشمند به بازار رویکرد مردم برای گشت و گذار در اینترنت و انجام دادن کارهای مهم با گوشی‌های هوشمند تغییر پیدا کرده است. در حال حاضر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس، برترین سیستم عامل‌های گوشی‌های هوشمند می‌باشند.

حالا بعد از گذشت چندین سال گوشی‌های هوشمند تقریبا بازار جهانی تلفن همراه را بدست گرفته است. در گزارشی از StatCounter که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد سیستم عامل اندروید در حال عبور از ویندوز برای استفاده کردن از اینترنت است و جای تعجبی ندارد که تا چندین سال آینده این سیستم عامل حرف اول را در جهان بزند. اودهان کولن «مدیرعامل StatCounter« در این گزارش نوشته:

    تا پنج سال پیش هیچ کس فکر نمی‌کرد که ویندوز مغلوب اندروید بشود. در ژانویه سال 2012 میلادی حدود 82 درصد اینترنت مصرف شده توسط سیستم عامل ویندوز بود و اندروید تنها 2.2 درصد سهم از این بازار را داشت ولی امروز با گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند می‌بینیم که ویندوز در حال باختن به اندروید است. گوشی‌های هوشمند به راحتی با استفاده از وای فای آنلاین می‌شوند و کاربرانشان ساعت‌ها در فضای مجازی مشغول انجام دادن کارهای خودشان هستند.

به همین دلیل بسیاری از کمپانی‌ها شروع به دادن خدمات و سرویس‌دهی برای کاربران گوشی‌های هوشمند هستند و حتی امروزه طراحی بسیاری از وب‌سایت‌ها بر اساس صفحه‌ نمایش‌های کوچک پایه‌ریزی می‌شوند، چرا که گوگل هم تصمیم دارد رنکینگ وب‌سایت‌ها را با استناد به استفاده کاربران گوشی‌های هوشمند در اینترنت رتبه بندی کند. نظر شما در مورد این موضوع چیست؟ ما منتظر شنیدن نظرات و تجربیات شما هستیم.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

unknown

پنج‌شنبه, 19 اسفند 1395

جک قرن گذاشتین ؟! :| همه میدونن 86% سهام دنیا سیستم عامل ها به اسم اندرویده ! ویندوز رو امدین کردین 38% اندروید رو 37% !!!!!!!!!!!!! ios با اون ادعاش از اندروید 70 سال عقب تره ! :|

پاسخ

ثبت نظر