با Playable Ads اپلیکیشن‌های ویندوزی را بدون نیاز به دانلود امتحان کنید!

با Playable Ads اپلیکیشن‌های ویندوزی را بدون نیاز به دانلود امتحان کنید!

آیا فکر می‌کنید قابلیت Instant Apps گوگل که امکان اجرای برنامه‌های اندرویدی را بدون نیاز به نصب آن‌ها مهیا می‌کند، می‌تواند در پلتفرم‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد؟ اگر این طور است باید بگوییم شما تنها نیستید و اخیراً مایکروسافت یک نسخه پیش نمایش از ویژگی Playable Ads را عرضه کرده است که به کاربران ویندوز 10 اجازه می‌دهد بدون نیاز به دانلود هیچ فایلی، اپلیکیشن ویندوزی مورد نظر را امتحان کنند.

با استفاده از Playable Ads با کلیک بر روی یک تبلیغ، کل اپلیکیشن در عرض تنها 3 دقیقه استریم شده و در دسترس کاربر قرار می‌گیرد تا بدون نیاز به نصب برنامه، قابلیت‌های مختلف آن را امتحان کرده و در مورد خرید و دانلود آن تصمیم گیری کند. در نهایت اگر کاربری از برنامه خوشش آمد و مایل به دانلود آن بود، از طریق لینکی که در اختیار وی قرار می‌گیرد مستقیماً به صفحه مورد نظر در ویندوز استور هدایت خواهد شد.

 

Playable Adsالبته محدودیت زمانی مسئله‌ای است که ممکن است چالشی برای این طرح باشد. بعید است بتوانید مرحله اول بسیاری از بازی‌ها را قبل از خرید به اتمام برسانید، چه رسد به پیدا کردن راه خود در داخل یک اپلیکیشن پیچیده و سر و کله زدن با منوها و گزینه‌های مختلف آن. اما با این حال، مایکروسافت معتقد است که Playable Ads بسیار مفیدتر از تبلیغات گرافیکی کنونی خواهد بود و مهم‌تر از همه اینکه لازم نیست توسعه‌ دهندگان اپلیکیشن‌ها کار خاصی در این خصوص انجام دهند و فقط کافیست تا یک دکمه Try Now را فعال کنند تا بقیه کار را مایکروسافت انجام دهد.

با وجود اینکه این طرح برای کسانی که خریدهای خود را از فروشگاه‌هایی غیر از ویندوز استور (مانند استیم) انجام می‌دهند، کاربردی نخواهد داشت اما حداقل ممکن است از این پس به راحتی از کنار تبلیغات برنامه‌ها عبور نکرده و آن‌ها را امتحان کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر