چگونه هزاران ایمیل را به طور همزمان مدیریت کنیم؟

چگونه هزاران ایمیل را به طور همزمان مدیریت کنیم؟

اگر در روز ایمیل های زیادی دریافت می کنید و نمی دانید چگونه آن ها را مدیریت کنید این مقاله را از دست ندهید

کتاب هفته کاری چهار ساعته نوشته تیم فریس یکی از بهترین کتاب های کمکی است که به شما یاد می دهد چگونه هزاران ایمیل را در روز مدیریت کنید. 
در این کتاب فریس نکات و ابزارهایی را به شما معرفی می کند که در زمان شما صرفه جویی می کند. 
1-    بومرنگ ( Boomerang) – این سرویس با جی میل ادغام شده و به صورت خودکار ایمیل های شما را بر اساس پارامترهایی که شما تنظیم می کنید مدیریت می کند .همچنین به شما اجازه می دهد ایمیل های خود را طوری برنامه ریزی کنید که بعدا فرستاده شوند. 
2-    د ایمیل گیم (The Email Game)- سرویسی که توسط آن دیگر مجبور نخواهید بود به صندوق پستی خود نگاه بیندازید. در عوض، شما را مجبور می کند که یکی یکی به ایمیل های خود برسید و نمی گذارد که آن ها را نادیده بگیرید. شما پنج ثانیه فرصت دارید تا تصمیم بگیرید با ایمیل های خود چکار کنید و اگر بخواهید به آن ها پاسخ دهید سه دقیقه وقت دارید. 
3-    استار اند آرکایو (Star and Archive) – گاهی اوقات به جعبه صندوق خود بروید و هرکدام از ایمیل ها را که مهم است ستاره دار و بقیه را آرشیو کنید. این بهترین روش برای رسیدن به " صندوق صفر" است. 
تیم فریس با استفاده از این روش ها و ابزارها هرروز به هزاران ایمیل خود رسیدگی می کند. اما به یاد داشته باشید که با وجود ده یا صد ایمیل در روز نیز می توانید از آن ها استفاده کنید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر