شرکت مایکروسافت در حال توسعه طرح جدید Outlook.com خود می باشد

شرکت مایکروسافت در حال توسعه طرح جدید Outlook.com خود می باشد

شرکت مایکروسافت در حال توسعه طرح جدید Outlook.com خود می باشد


Add-in ها برای اولین بار در جشنواره خود شرکت مایکروسافت در ماه آوریل معرفی شدند و به عنوان راهی برای به کار انداختن برنامه Office شرکت مایکروسافت و متناسب کردن آن با APIcross-platform انتخاب شدند .
به عنوان مثال کاربران می توانند به منظور داشتن یک برنامه اجرایی با Uber در نسخه کامپیوتر برنامهOutlook ، یک یادآور بر روی تقویم سیستم درست کنند و بدین ترتیب در زمان مقرر بتوانند همان یادآوری را با استفاده از تلفن همراه iPhone خود مشاهده نمایند .
از جمله نمونه های دیگر این مقوله ، پرداخت هزینه شام از طریق بخش inboxPayPal ، ویرایش پیام ها باEvernote، زمان بندی ایمیل ها از طریقBoomerang ، به راه انداختن هزاران کارتوسط IFTTT ، وارد کردن جزئیات رستوران توسط Yelp و ایجاد لیست کار ها توسط Wunderlist .
Uber ، PayPal ، Evernote و Boomerang از قبل هم برای کاربران Outlook 2013 و Office 365 وجود داشتند و در ماه آینده در مورد Outlook.com هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت و این در حالی است که Yelp و Wunderlist همین روزها به بازار خواهند آمد .
کار با Outlook به منظور سرگرمی بسیار لذت بخش است ؛ عملکرد های اصلاح شده و توسعه یافته add-in ها می تواند برای کاربران قدرتمند پیشنهاد وسوسه کننده ای باشد تا بتوانند در برابر گوگل که معمولا خدمات و امکانات خاص را محدود می کند ، بایستند .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر