شیائومی می وی‌آر پلی ۲ شیائومی از هدست واقعیت مجازی ۱۴ دلاری رونمایی کرد

شیائومی می وی‌آر پلی ۲ شیائومی از هدست واقعیت مجازی ۱۴ دلاری رونمایی کرد

شرکت چینی شیائومی به صورت رسمی از نسل دوم هدست واقعیت مجازی می وی‌آر پلی (Mi VR Play) خود رونمایی کرد. این هدست واقعیت مجازی شیائومی می وی‌آر پلی 2 نام دارد و قرار است با قیمت مقرون به صرفه 14 دلار روانه بازار شود.

شیائومی از شرکت‌های چنینی است که در زمینه تولید گجت‌های هوشمند فعالیت زیادی دارد. این شرکت سال گذشته از اولین هدست واقعیت مجازی خود با نام اختصاصی می وی‌آر پلی رونمایی کرده بود. این هدست با قیمت ناچیز خود یک عینک واقعیت مجازی مقرون به صرفه محسوب می‌شد. حال شیائومی با تکیه بر همین استراتژی پیشین و همیشگی خود از نسخه جدید این هدست واقعیت مجازی پرده‌برداری کرده است.

نسخه جدید هدست واقعیت مجازی شیائومی با نام اختصاصی شیائومی می وی‌آر پلی 2 رونمایی شده است. شیائومی در ساخت این هدست از مواد خاص و باکیفیتی استفاده کرده که ظاهرا از نظر ساختار با مواد نسخه پیشین تفاوت دارند اما کیفیت مطلوبی را ارائه می‌کنند. علیرغم اینکه هنوز اطلاعاتی در مورد وزن هدست واقعیت مجازی شیائومی می وی‌آر پلی 2 منتشر نشده، گفته می‌شود که وزن آن به مراتب از نسخه پیشین این گجت سبک‌تر است. ضمنا شیائومی آن را سوراخ‌ها و مجازی مجهز کرده که محیط داخلی هدست را خنک‌تر می‌کنند.

هدست جدید شیائومی قرار است با قیمت 99 یوان روانه بازار شود که این قیمت چیزی در حدود 14 دلار محسوب می‌شود. بنابراین شیائومی می وی‌آر پلی 2 یک هدست واقعیت مجازی مقرون به صرفه است. شرکت شیائومی اشاره کرده که عرضه این هدست از روز نوزدهم ماه آوریل در کشور چین آغاز می‌شود. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با هدست واقعیت مجازی جدید شرکت شیائومی منتشر نشده است.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر