سقوط لپ‌تاپ‌های اپل!

سقوط لپ‌تاپ‌های اپل!

سایت Laptop Magazine گزارشی از رده‌بندی برترین برندهای لپ‌تاپ جهان در سال 2017 منتشر کرده که نشان می‌دهد برند اپل در این بخش بازار با مشکل بزرگی مواجه شده است.

اپل، یک شرکت بزرگ فناوری است که علاوه بر اسمارت فون هایش، به داشتن بهترین لپتاپ ها نیز معروف است. فردی که از کارایی لپتاپ های اپل خبر دارد بعید است که خرید این لپتاپ ها را در گزینه هایش قرار ندهد، چون این دستگاه ها از لحاظ کارایی و کیفیت، خود را در زمانهای مختلف ثابت کرده اند.

اما مهم ترین اتفاقی که در سال 2017 برای این دسته از لپتاپ ها افتاده است سقوط آنها از رده اول به ششم است و قرار گرفتنشان بعد از برندهایی مثل لنوو، ایسوس، دل و اچ پی است. این در حالی است که اپل حداقل در 4 سال گذشته همیشه برند اول جهان بوده است.

Laptop Magazine دلیل این امر را تصمیم اپل برای جایگزین کردن پورت USB-C به جای مجموعه پورت‌های معمول اعلام کرده است. این تغییر کاربران را مجبور می‌کند برای خرید دانگل‌های مورد نیاز خود پول بیشتری بپردازند.

در کنار سقوط 5 پله‌ای اپل، شرکت لنوو توانسته است با استفاده از فناوری‌های پیشرو و پشتیبانی بهتر از مشتریان خود از رده چهارم به صدر این جدول بیاید.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Lenovo

یک‌شنبه, 27 فروردین 1396

من لپ تاپ لنوو آی پی 500 با 16 گیگ رم و 2 ترابایت خرید کردم. الان نزدیک یکسال میشه مدام در حال استفاده هستم.واقعا حرف نداره.هم زیباست و هم کارا.نصف پول اپل هم ندادم.خریدم 2900 الان تقریبا 3300 هست.ولی واقعا عالی جواب میده.فقط باید بلد باشی همون اول درست تنظیمش کنی و ویندوز را با پارتیشن بندی درست نصب کنید. بقیه دیگه حله. الان توی دفتر و منزل که میبرم تقریبا روزی 12 ساعت و حتی بیشتر توسط افراد مختلف استفاده میشه و آخ هم نگفته.خواستم بگم اپل خیلی خوبه و با کیفیت. ولی باید قبول کرد که برندهایی مثل لنوو که عملا همان آی بی ام سابق آمریکا هست که توسط لنوو خریداری شده با قیمت بسیار کمتر امکانات و کیفیت دو برابری تحویل میدهند.پشتیبانی هم بسیار خوبه. قطعاتش بیشتر هست.خلاصه عالی.الان تو ایران اول لنوو و بعد ایسوس و در رتبه سوم هم اچ پی ارزش خرید دارند.بازار دست دوم هم کاملا در اختیار لنوو و ایسوس هست.اپل باید رویه خودش را عوض کنه وگرنه دوام نمیاره.

پاسخ

ثبت نظر