گوگل فوتوز می تواند ویدئوهای تار شما را ثابت کند

گوگل فوتوز می تواند ویدئوهای تار شما را ثابت کند

با قابلیت جدید گوگل فوتوز می توانید فیلم هایی که در آن ها دستتان لرزیده را ثابت کنید.

گوگل فوتوز پایگاه داده بسیار عظیمی از هرجای دنیا دارد. خیلی از ما نمی دانیم که هرکاری که می کنیم در فضای ابری غول پیکر گوگل ذخیره می شود. چیز دیگری که خیلی ها نمی دانند این است که می توان از گوگل فوتوز به عنوان فضای ابری عکاسی برای بکاپ گرفتن از عکس ها استفاده کرد. 
قسمت خوب اینجاست که گوگل روز به روز همه چیز را بهتر می کند. این اپلیکیشن نه تنها گیف های شخصی، کلاژ و عکس های خاطره انگیز به شما نشان می دهد بلکه اپلیکیشن موبایل آن می تواند به صورت خودکار ویدئوهایی که در آن دستتان لرزیده است را با یک ضربه ثابت کند. 
آیا این یک معجزه است؟ 


بیشتر گوشی های هوشمند نوعی تثبیت کننده تصویر دارند. این قابلیت معمولًا یک قابلیت سخت افزاری است که فیلم های تار شما را صاف می کند. البته نرم افزارهایی مانند گوگل پیکسل نیز به صورت نرم افزاری این کار را انجام می دهند. نوعی هم هست که این دو را با هم ترکیب می کند و با توجه به خود گوشی، کیفیت ویدئو و میزان تار بودن ویدئو، آن را ثابت می کند. 
تثبیت تصویر گوگل فوتوز در این دسته قرار می گیرد. با استفاده از سخت افزار و نرم افزار تثبیت کیفیت تصاویر ویدئو شما به صورت چشمگیری پیشرفت خواهد داشت. حتی اگر یک گوشی هیچ کدام از این قابلیت ها را نداشته باشد مقدار کمی از تثبیت پس از پردازش به کیفیت فیلم کمک می کند. 
صاف تر از گذشته
تثبیت ویدئو گوگل فوتوز نمی تواند تصویر دوچرخه سواری شما را به یه فیلم کاملاً ثابت تبدیل کند. با این تکنولوژی این اتفاق نخواهد افتاد. اما اگر هدف شما این است که لرزش های دست خود را کمتر کنید ، به خصوص اگر این ویدئوها برای استفاده های شخصی ساخته شده باشد این قابلیت به کارتان می آید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر