انفجار «فیت بیت فلکس 2» از نقص دستگاه نبوده است!

انفجار «فیت بیت فلکس 2» از نقص دستگاه نبوده است!

خبر رسیده که فیت بیت بررسی‌های خود را به اتمام رسانده و اعلام کرده که هیچ نقصی در دستگاه وجود نداشته است.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، خبر رسیده که فیت بیت بررسی‌های خود را به اتمام رسانده و اعلام کرده که هیچ نقصی در دستگاه وجود نداشته است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

چندي پيش گزارش داده شد كه یکی از دست‌بندهای «فیت بیت فلکس 2» (Fitbit Flex 2) در مچ دست یک کاربر منفجر شده و حادثه هايي رخ داده است كه منجر به شكايت كاربران شد. (هرچند كه تا به الان شكايت مشابهي دريافت نشده است.)

 دینا میچل (Dina Mitchell)، زنی که فیت بیت فلکس 2 بر روی مچ دستش منفجر شده، در بخش اورژانس یکی از مراکز درمانی ویسکانسین تحت درمان قرار گرفته و مرخص شده است.

اين تحقيقات توسط یک “شرکت شخص ثالث پیشرو در زمینه تجزیه و تحلیل خرابی” انجام شده است كه تاييد كردند كه انفجار «فیت بیت فلکس 2» از نقص دستگاه نبوده است و از عوامل خارجي نشأت گرفته است.

اين شركت هنوزهيچ جزئياتي از اينكه چه عوامل خارجي در انفجار اين دستبند دخالت داشته، ارائه نداده است.

با توجه به اینکه فیت بیت فلکس 2 از حدود یک سال پیش در دسترس قرار گرفته و هیچ حادثه‌ای در مورد آن گزارش نشده (حداقل در این ابعاد) می‌توان گفت این ابزار از امنیت کافی برخوردار است و فيت بيت كاربران را از خريد اين دستبندها مطمئن كرده است و اظهار داشته است كه کسانی که علاقه‌مند به خرید دست‌بند 100 دلاری این شرکت هستند، می‌توانند بدون نگرانی از بابت حوادث مشابه، اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود کنند.

با كانال تلگرام فيسيت همراه باشيد


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر