لو رفتن طرح روی جعبه «اچ‌تی‌سی یو 11» و فاش شدن مشخصات کلیدی آن

لو رفتن طرح روی جعبه «اچ‌تی‌سی یو 11» و فاش شدن مشخصات کلیدی آن

بخشی از طراحی روی جعبه خرده‌فروشی «اچ‌تی‌سی یو 11» (11 HTC U) به بیرون درز کرده است.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، بخشی از طراحی روی جعبه خرده‌فروشی «اچ‌تی‌سی یو 11» (11 HTC U) به بیرون درز کرده است. در ادامه با فيسيت باشيد.

با توجه به تصاوير منتشرشده ميتوان بر ويژگي هاي اين اسمارت فون نگاهي انداخت.

مشخصات اچ‌تی‌سی یو 11

  • داراي چیپ پردازشی اسنپدراگون 835 (كه وظیفه پردازش اطلاعات را در این گوشی بر عهده دارد و شامل هشت هسته پردازشی بوده و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع آدرنو 540 می‌باشد.)
  • گوشي «اچ‌تی‌سی یو 11» در دو مدل عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل دیگر نیز مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.
  • درنظرگرفتن یک شیار میکرو اس دی نیز برای اتصال کارت‌های حافظه تا ظرفیت 2 ترابایت
  • برخورداري ازیک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویری 2560 در 1440 پیسکل (كه توسط شیشه گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.)
  • دوربین پشتی این گوشی 12 مگاپیکسلی بوده و دریچه دیافراگمی در اندازه f/1.7 دارد. دوربین جلویی هم 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 بوده و قادر به ثبت عکس‌های سلفی در حالت پانوراما می‌باشد.
  • مجهز به تکنولوژی‌ صوتی اختصاصی BoomSound و فناوری حذف نویز HTC Usonic
  •  استفاده همزمان از دو سیم کارت نانو، اتصال از طریق NFC و بهره‌مندی از فناوری اختصاصی اج سنس (Edge Sense) (تکنولوژی اج سنس به منظور فراخوانی برنامه‌ها تنها به واسطه فشار دادن لبه‌های گوشی، کاربرد خواهد داشت.)
  • برخورداری از یک اسکنر اثر انگشت، و همچنین دریافت گواهینامه IP 57 (کسب گواهینامه IP 57 توسط «اچ‌تی‌سی یو 11» بدان معنی است که این گوشی می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق تقریباً یک متری آب دوام بیاورد. )

یکی از نقاط منفی در مورد پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی

باتری نسبتاً کوچک و 3000 میلی آمپر ساعتی آن است. البته پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 تا حدودی اوضاع را بهبود داده است.

باتوجه به تصوير بالا و طرح روی جعبه اچ‌تی‌سی یو 11، اگر اطلاعاتي كه به بيرون درز كرده باشد صحت داشته باشد، در این صورت با گنجینه‌ای از اطلاعات مربوط به پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی روبرو هستیم؛ محصولی که انتظار می‌رود در تاریخ 16 مه (26 اردیبهشت) رسماً رونمایی شود.

با كانال تلگرام فيسيت همراه باشيد

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر