استفاده از گوشی‌های ویندوزفون هنوز هم لذت بخش است

استفاده از گوشی‌های ویندوزفون هنوز هم لذت بخش است

اگر موبایل شما ویندوزی است، هنوز هم می‌توانید از رابط کاربری آن لذت ببرید.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، بسیاری از دارندگان گوشی‌های ویندوزی، از علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی هستند، در سال 2015 وضعیت این گوشی‌ها بر کسی پوشیده نبود و عملکرد مایکروسافت در آن زمان، برای مدت طولانی مورد سوال بود. اما اگر موبایل شما ویندوزی است، هنوز هم می‌توانید از رابط کاربری آن لذت ببرید. با فيسيت همراه باشيد.

به دلایل زیادي، می‌توان گفت که سیستم عامل ویندوز دوست داشتنی است.

  • نوتیفیکیشن سنتر ویندوز یکی از بهترین‌ها است چراکه بسیار ساده است و شما را گیج نمی‌کند.
  •  باوجود تمام انتقادهایی که بر Continuum وارد می‌شد، اما ویژگی بسیار جذابی برای دستگاه به شمار می‌رفت.
  •  در صفحه هوم، خانه‌های مربعی متحرک توانستند نظر بسیاری از کاربران را جلب کنند و خطوط شفاف رابط کاربری MDL2 هم یکی دیگر از علل جذابیت آن به شمار می‌رود.
  •  برقرای تماس، ارسال پیام و استفاده از اپلیکیشن‌های پیام رسان در این گوشی بسیار ساده و روان است

قرار نیست سرمایه گذاری بر روی ویندوزفون ادامه داشته باشد اما این بدین معنی نیست که به‌روزرسانی برای آن متوقف شود. اپلیکیشن‌های پیش فرض ویندوز هنوز هم آپدیت‌هایی را مانند نسخه‌های دسکتاپ خود دریافت می‌کنند و مایکروسافت همچنان این آپدیت‌ها را برای برطرف کردن عیب‌ها و برای کاربران وفادار خود ارائه خواه کرد. حتی اگر مایکروسافت پشتیبانی از ویندوزفون را به طور کامل متوقف کند، از پرداخت پول برای یک گوشی ویندوزی پشیمان نخواهید شد ولی شاید لازم باشد به سیستم عامل‌های iOS یا اندروید مهاجرت کنید.

موضوع مهم این است که علاقه به ویندوزفون، مقطعی و زودگذر نیست و اگر هم‌اکنون از یک گوشی ویندوزی استفاده می‌کنید، بنابراین همچنان به این سیستم عامل علاقه دارید و از آن لذت می‎برید حتی اگر این اتفاق، منجر به از دست دادن میلیون‌ها اپلیکیشن و سرویس در سایر سیستم عامل‌ها شود.

حتی اگر مایکروسافت پشتیبانی از ویندوزفون را به طور کامل متوقف کند، از پرداخت پول برای یک گوشی ویندوزی پشیمان نخواهید شد ولی شاید لازم باشد به سیستم عامل‌های iOS یا اندروید مهاجرت کنید.

در مجموع باید بگوییم که کاربران نباید روند پر فراز و نشیبی که برای ویندوزفون اتفاق افتاده را فراموش کنند و اتفاقات و تجربه‌های خوبی که برای آنها رقم زده را از یاد ببرند. این تمام چیزی است که می‌توان گفت.

 


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

rahmane

چهارشنبه, 13 اردیبهشت 1396

سلام
من یک لومیا 1320 تازگی خریدم اما میخواهم فلشش کنم نمیتونم برنامه نوکیا که یر از این مدل من پشتیبانی نمیکند لطفا یه راهنمایی عملی بکنید یا ادرسی ببهم بدین اینمایمیل من rahmane@gmail.com ضمنا مدلش rm-994 است

پاسخ

ثبت نظر