کیت نرم‌افزاری google assistant در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت

کیت نرم‌افزاری google assistant در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت

گوگل، کیت نرم‌افزاری گوگل اسیستنت را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد.

به گزارش فيسيت، به نقل از شبكه، گوگل کیت نرم‌افزاری گوگل اسیستنت را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد. با فيسيت همراه باشيد.

گوگل اسیستنت تا به امروز در برنامه کاربردی Google Allo و همچنین دستگاه‌هایی همچون گوگل هوم و موبایل‌های پیکسل قرار داشت، اما از این پس دستیار دیجیتالی گوگل نقش پر رنگ‌تری خواهد داشت و این‌گونه به نظر می‌رسد که همانند همتایان خود به دنبال آن است تا اکوسیستم بزرگی را پایه‌گذاری کند. حال گوگل به دنبال آن است همراه با گوگل اسیستنت به محبوبیت بالايي دست پیدا کند.

 گوگل اسیستنت یکی از فناوری‌های قدرتمندی است که گوگل در تلاش است سهم آن را در بازار مصرفی بیشتر کند. بر همین اساس تصمیم گرفته است کیت ویژه توسعه‌دهندگان این دستیار دیجیتالی را در اختیار عموم توسعه‌دهندگان قرار دهد. این رویکرد شرکت گوگل به توسعه‌دهندگان اجازه خواهد داد بدون هیچ‌گونه مانعی این دستیار صوتی را با محصولات خود ادغام کرده و حتي پروژه‌های سخت‌افزاری خود را با هوش مصنوعی که گوگل آن‌را طراحی کرده است ترکیب کنند.

گوگل در وبلاگ این شرکت یاد آور شده است که گوگل اسیستنت در اندک زمانی پس از انتشار کیت ویژه توسعه‌دهندگان روی آندروید آتو و آندروید تی‌وی نیز در دسترس همگان قرار خواهد داشت. کیتی که در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت مشتمل بر یک رابط برنامه‌نویسی gPRC و برنامه کلاینت متن باز مبتنی بر پایتون خواهد بود. همچنین مستندات و مثال‌های متعددی در این زمینه در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد تا به ساده‌ترین شکل بتوانند از این کیت استفاده کنند.

 این کیت توسعه به شما اجازه می‌دهد كه:

محاوره‌ای شبیه به what’s on my calendar را برای گوگل اسیستنت ارسال کرده و در ادامه یک پاسخ صوتی را دریافت کنید. در حالی که ترکیب این ایده با بردهای توسعه‌ای همچون رزبری‌پای واقعا کاربردی است، اما در عین حال امکان‌ به‌کارگیری آن روی پلتفرم‌های دیگر نیز وجود دارد.

 با توجه به آن‌که گوگل در پیش نمایش عرضه شده از این کیت به عموم توسعه‌دهندگان اجازه داده است از این کیت توسعه استفاده کنند به احتمال زیاد در آینده شاهد حضور این دستیار صوتی در دستگاه‌های مختلف خواهیم بود.

با كانال تلگرام فيسيت همراه باشيد


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر