فاش شدن رازهایی از سامسونگ

فاش شدن رازهایی از سامسونگ

فاش شدن رازهای سامسونگ


روز دو شنبه دادگاه عالی تایوان طی شکایت  TSMC ضد لیانگ مونگ سونگ ، یکی از مدیران که این شرکت را در سال 2009 ترک گفت ، و رازهای تجاری این شرکت را به شرکت سامسونگ افشا کرده است، رای را به نفع این شرکت صادر کرد. سخنگوی دادگاه در روز چهارشنبه گفت که لیانگ نمی تواند تا پایان امسال به شرکت سامسونگ خدمت کند و باید از فاش کردن هرگونه راز در مورد تکنولوژی تراشه TSMC خودداری کند. سامسونگ و  TSMC از نظر دادن در مورد این مورد خودداری کردند، اما دو شرکت رقیب های بزرگی در صنعت ساخت تراشه موبایل می باشند. TSMC و سامسونگ هر دو تامین کنندگان تراشه برای iPhone از Apple می باشند، و معمولا برای جذب مشتری های مختلف با هم رقابت به رقابت می پردازند. مدیر سابق  TSMC به افشای رازهای تجاری به شرکت سامسونگ  متهم شده بود. در واکنش به این عمل TSMC شکایتی را در سال  ضد لیانگ تنظیم کرد.
شرکت TSMC در حال به روز رسانی تکنولوژی تراشه های خود است تا بتواند در رقابت بماند. اما تحلیل گران نگرانند که این شرکت مشتری های تراشه های خود را به تکنولوژی سازنده تراشه شرکت سامسونگ ببازد. رقابت در صنایع الکترونیکی بین کشور تایوان و کره جنوبی سال هاست که بسیار شدید است. برخی از شرکت های تایوانی از تقاضای کم برای کامپیوتر شکایت دارند. بر خلاف آن ها، سامسونگ به یکی از ابر تولید کنندگان گوشی های هوشمند تبدیل شده است. مدیران فن آوری در تایوان به شوخی می گویند که کره جنوبی دشمن آن هاست.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر