مایکروسافت از لپ‌تاپ سرفیس رونمایی کرد

مایکروسافت از لپ‌تاپ سرفیس رونمایی کرد

مایکروسافت در کنفرانس 12 اردیبهشت رسماْ از لپ‌تاپ سرفیس رونمایی کرد.

به گزارش فیسیت، به نقل از دیجی رو، کمپانی مایکروسافت در طی مراسمی در شهر نیویورک از جدیدترین عضو خانواده سرفیس رونمایی کرد. در ادامه با فیسیت همراه باشید.

Panos Panay، مدیر بخش دیوایس‌های مایکروسافت، در این مراسم اعلام کرد که جامعه هدف این محصول، دانش‌آموزان و دانشجویان خواهند بود.

او همچنین همانند دفعات گذشته، لپ‌تاپ سرفیس را در اختیار خبرنگاران قرار داد تا آن را تست کنند.

مشخصات لپ‌تاپ سرفیس

  • لپ‌تاپ سرفیس مایکروسافت از کیبوردی مشابه آنچه در سرفیس پرو 4 سراغ داریم، بهره می‌برد. (از ویژگی‌های این کیبورد می‌توان به دکمه‌های 1.5 میلی‌متری و نور پس زمینه اشاره کرد.)
  • استفاده از آخرین نسل از پردازنده‌های Core i5 و i7 اینتل (کمپانی مایکروسافت ادعا می‌کند که محصول جدیدش از مک‌بوک پرو i7 اپل نیز سریع‌تر است.)
  • نگهداری 14.5 ساعت شارژ در خود (این میزان حتی از مک‌بوک ایر اپل نیز بیشتر خواهد بود.)
  • استفاده از یک نمایشگر 3.4 میلیون پیکسلی با سایر 13.5 اینچی و با نسبت تصویری 3:2 ( ال سی دی استفاده شده در این لپ‌تاپ نازک‌ترین نمونه‌ای است که تاکنون در یک لپ‌تاپ مورد استفاده قرار گرفته است. این نمایشگر همچنین از سرفیس پن نیز پشتیبانی می‌کند.)
  • استفاده از آلومینیوم یکپارچه، برای کاهش دمای دستگاه در بخش پشتی و در کنار
  • جاسازی اسپیکرهای لپ‌تاپ سرفیس را در زیر کیبورد (می‌توانید صدا را از زیر انگشتانتان بشنوید.)

 این محصول با قیمت 999 دلار و با سیستم‌عامل Windows 10 S روانه بازار خواهد شد. می‌توان با قطعیت گفت که مایکروسافت یک محصول سطح بالا را طراحی کرده است تا به بهترین وجه ممکن با سیستم‌عامل Windows 10 S همگام‌سازی شود. برای اطلاع از خبر جامع تر به این لینک  مراجعه کنید.

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر