مایکروسافت: آپدیت کریتور ویندوز 10 را نصب نکنید

مایکروسافت: آپدیت کریتور ویندوز 10 را نصب نکنید

مایکروسافت به همه ی کاربران ویندوز 10 هشدار دارد که تا زمانی که آپدیت کریتور به آن ها به صورت خودکار ارائه نشده است از نصب آن خودداری کنند.

مایکروسافت تلاش می کند که کاربران را از نصب آپدیت کریتور منصرف کند. آپدیت کریتور ویندوز 10 قابلیت های جدیدی را به ویندوز اضافه می کند که هر کسی دوست دارد به آن ها دسترسی داشته باشد. با این حال مایکروسافت به کاربران هشدار داده است که از نصب آن خودداری کنند. 
احتمالاً در مورد این به روز رسانی زیاد شنیده باشید چرا که مایکروسافت مدت هاست در مورد آن حرف می زند. این به روز رسانی اوایل این ماه منتشر شد، البته همه ی کاربران در یک زمان آن را دریافت نمی کند. 
نصب آپدیت کریتور به صورت دستی
تصمیم مایکروسافت برای حذف آپدیت کریتور به این معنی است که بعضی از کاربران عصبانی شده اند. مشکل اینجاست که هر کسی که آپدیت ویندوز 10 کریتور را به صورت دستی نصب کرده است دچار مشکلات غیر قابل حلی شده است. 
مایکروسافت می داند که بعضی از دستگاه های ویندوز 10 پس از نصب آپدیت کریتور دچار مشکل می شوند در نتیجه با اجرای مرحله به مرحله مایکروسافت می تواند این مشکلات را شناسایی کند و نمی گذارد که  کاربرانی که دچار مشکل می شوند این به روز رسانی ها را نصب کنند تا این شرکت مشکلات را حل کند. 


به روز رسانی دستی باعث می شود که این مراحل کنترل طی نشود. به همین دلیل مایکروسافت از همه کاربران خواسته تا صبر کنند تا این به روز رسانی به صورت خودکار به آن ها ارائه شود. مگر این که یک کاربر حرفه ای باشید و بتوانید خودتان با مشکلات دست و پنجه نرم کنید. 

مایکروسافت بهتر می داند
برای دستگاه های حساس تر و هر کسی که دوست ندارد با مشکلات دست و پنجه نرم کند بهتر است که فعلاً از نصب آپدیت کریتور صرفه نظر کنید تا مایکروسافت خودش آن را به شما ارائه دهد.  

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر