98 درصد صاحبان ایرپاد از خرید خود راضی هستند!

98 درصد صاحبان ایرپاد از خرید خود راضی هستند!

98 درصد از خریداران گفتند که به خاطر شارژ سریع ایرپادزها، از خرید خود راضی هستند.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، دارندگان AirPods اپل از خرید این محصولات بسيار راضي هستند.

ایرپادهای بی‌سیم بلوتوثی اپل چندی پیش عرضه شدند. حتی با توجه به تاخیر 2 ماهه، خریداران به طور قابل توجهی از خرید خود رضایت دارند. هدفون‌های بی‌سیم و بلوتوث کمپانی اپل که با نام «ایرپادز» شناخته می‌شوند، قطعاً یکی از نوآورترین محصولات صوتی در چند سال گذشته به حساب می‌آیند.

کسب رضایت 98 درصدی به عنوان رکورد برای یک محصول جدید اپل قلمداد می‌شود و قطعاً برای کوپرتینویی‌ها خوشایند خواهد بود. مثلاً در سال 2007 رضایت مردم از آیفون 92 درصد بوده و در سال 2010 نیز میزان رضایت مردم از آیپد 95 درصد و در سال 2015 رضایت 97 درصدی برای اپل واچ به دست آمد.

 در طی این تحقیق 942 نفر از خریداران ایرپادزها مورد پرسش قرار گرفتند که 82 درصد از آنها، از خرید ایرپادزها «رضایت کامل» داشتند و 16 درصد نیز از خرید این محصولات «راضی» بودند و 2 درصد بقیه نیز اعلام کردند که از خرید هدفون‌های بلوتوث اپل رضایت ندارند.

موسسه Creative Strategies and Experian همچنین از خریداران ایرپادزها خواسته بود تا به بارزترین مشخصات این محصولات نیز اشاره کنند. برای مثال، 93 درصد از خریداران پاسخ دادند که برخلاف تصور رایج، ایرپادزها از گوش آنها به زمین نمی‌افتند. 95 درصد نیز اعلام کردند که از عمرباتری ایرپادزها و راحتی آنها رضایت دارند. 97 درصد نیز رضایت خود را از اتصال بلوتوثی این محصولات به آیفون‌ها ابراز کردند و در نهایت 98 درصد از خریداران گفتند که به خاطر شارژ سریع ایرپادزها، از خرید خود راضی هستند.

در آزمون بعدی از صاحبان ایرپاد که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند خواسته شد تا با نوشتن کلماتی رضایت خود از ایرپاد را وصف کنند. بیشترین کلماتی که برای ایرپادها نوشتند به صورت زیر بود:

  •     مناسب
  •     حیرت انگیز
  •     کیفیت صدا
  •     راحت
  •     عشق
  •     صدای خوب
  •     عمر باتری

شرکت اپل با عرضه ایرپاد و رضایت بالای مشتریان از آن کار بزرگی را انجام داده است، به خصوص اینکه در دنیای امروز به کار گیری فناوری‌های جدید ریسک بالایی دارد.  ایرپادزهای اپل همچنین توانستند نمره 75 را از خریداران خود در زمینه توصیه به خرید کسب کنند. این رقم برای آیفون‌ها در سال 2007، حدود 72 بوده است.

نظر شما در مورد ایرپادزهای اپل چیست؟

با كانال تلگرام فيسيت همراه باشيد


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر