مايكروسافت رويداد ديگري را نيز در همين ماه برگزار مي كند

مايكروسافت رويداد ديگري را نيز در همين ماه برگزار مي كند

مايكروسافت قصد دارد در 23 ماه مه، كنفرانس ديگري را برگزار كند.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، در تاريخ 2 مه (12 ارديبهشت)، مايكروسافت در نيويورك كنفرانسي را برگزار كرد و از لپ تاپ هاي سرفيس رونمايي كرد. اما هنوز يك هفته از اين كنفرانس نگذشته است كه Panos Panay، مدیر بخش دیوایس‌های مایکروسافت اعلام كرد كه در 23 ماه مه قصد برگزاري يك كنفرانس ديگري را دارد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

کمپانی مایکروسافت اعلام کرده است که در روز 23 ماه مه، قصد دارد رویداد دیگری را در شهر شانگهای برگزار کند. برگزاری چنین مراسمی در شهر شانگهای خود جای تعجب دارد. زیرا مایکروسافت معمولاً رویدادهای از این قبیل را در شهر نیویورک برگزار می‌کند.

هنوز مشخص نيست كه در اين كنفرانس، مايكروسافت از چه محصولاتي رونمايي كند اما برخي از كارشناسان مي گويند كه مایکروسافت در این رویداد از یک سخت‌افزار جدید و احتمالاً سرفیس پرو 5 رونمایی کند.

سرفیس پرو 5 به‌تازگی تاییدیه‌های کشور چین را دریافت کرده است و بخش ویندوز و دیوایس‌های مایکروسافت نیز پیش‌ازاین اعلام کرده بود که به‌زودی یک نسخه رفرش شده از سرفیس پرو 4 به بازار عرضه می‌شود.

این رویداد بانام «Microsoft Event» شناخته می‌شود و همانطور كه در تصوير زير مي بينيد، دعوت‌نامه مایکروسافت برای روز 23 ماه مه ارسال شده است.

هنوز خبر جديد ديگري راجع به اين رويداد مايكروسافت منتشر نشده است. احتمال دارد كه در اين كنفرانس، مايكروسافت از سرفيس پرو 5 رونمايي كند. در هر صورت بايد تا 23 مه منتظر برگزاري اين رويداد بمانيم و ببينيم مايكروسافت اين بار از كدام محصولاتش رونمايي خواهد كرد.

پيش بيني شما چيست؟ نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر