شمار کاربران روزانه ویندوز 10 به 300 میلیون نفر رسید

شمار کاربران روزانه ویندوز 10 به 300 میلیون نفر رسید

مايكروسافت تا حدودي به هدف خود دست يافت. شمار کاربران روزانه ویندوز 10 به 300 میلیون نفر رسید. با ما همراه باشيد.

روزانه 300 میلیون کاربر برای مدت سه ساعت و نیم از ویندوز 10 استفاده می کنند.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجياتو، شمار کاربران روزانه ویندوز 10 به 300 میلیون نفر رسید. با ما همراه باشيد.

اگر خاطرتان باشد این شرکت پیشتر خبر داده بود که شمار کاربران سیستم عامل مورد بحث به رقم 400 میلیون کاربر ماهانه رسیده است و در نتیجه اینکه شمار زیادی از این جمعیت به صورت روزانه و آن هم چند ساعت با ویندوز 10 تعامل داشت باشند در نوع خود خبر خوبی است. همانطور که تایید می کنید، مایکروسافت این بار به جای آنکه مشخص نماید ویندوز 10 به تازگی روی چه تعداد دستگاه نصب شده و پیشرفت آن به سمت هدف یک میلیارد نصب تا چه اندازه امیدوارکننده بوده، صرفا به ارائه آماری مختصر از کل کاربران سیستم عامل محبوبش اکتفا نموده است.

 این شرکت در ماه ژانویه سال 2016، خبر داد که آخرین نسخه از سیستم عامل محبوبش مجموعاً روی 200 میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا اجرا می شود و روز گذشته اطلاعات تازه ای را در رابطه با جمعیت استفاده کنندگان از ویندوز 10 ارائه نمود.

 معاون سازمانی بخش دیوایس ها و سرویس های مایکروسافت در مصاحبه ای که اخیراً با نشریه بلومبرگ داشته در این باره گفت: این سریع ترین آمار مهاجرت کاربران به نسخه جدید ویندوز است که تابحال شاهدش بودیم و قطعاً این روند سریعتر از این نمی تواند باشد.

او در ادامه نيز گفت:  روزانه 300 میلیون کاربر برای مدت سه ساعت و نیم از ویندوز 10 استفاده می کنند كه اين ميتواند يك موفقيت چمشگير براي مايكروسافت به حساب ميرود.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر