تصویر جدیدی از گوشی هوشمند «اوپو آر 11» به بیرون درز کرد

تصویر جدیدی از گوشی هوشمند «اوپو آر 11» به بیرون درز کرد

به زمان رونمايي از اين گوشي نزديك مي شويم و خبرها و اطلاعات جديدي راجع به اين اسمارت فون به گوش ميرسد. با فيسيت همراه باشيد.

 اخیراً گوشی هوشمند اوپو آر 11 (OPPO R11) توانسته تاییدیه حضورش را در بازار چین بگیرد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، به زمان رونمايي از اين گوشي نزديك مي شويم و خبرها و اطلاعات جديدي راجع به اين اسمارت فون به گوش ميرسد. با فيسيت همراه باشيد.

 امروز تصویری از این گوشی در سه رنگ مختلف به بیرون درز پیدا کرد.

 گوشی هوشمند اوپو آر 11

همانطور كه در تصوير مي بينيد متوجه سه رنگ مشکی، طلایی و صورتی طلایی می‌شوید. البته این تصویر خیلی واضح نیست ولی از نسخه طلایی رنگ گوشی می‌توان دوربین دوگانه گوشی را رویت کرد.

به نظر می‌رسد که داشتن مشخصه دوربین دوگانه برای این گوشی هوشمند صد در صد می‌باشد. شایعه شده یکی از این دوربین‌ها 16 مگاپیکسلی و دیگر سنسور 8 مگاپیکسلی داشته باشد. همچنین حدس زده شده دوربین سلفی این گوشی سنسور 16 مگاپیکسلی داشته باشد، البته در بعضی از شایعات آمده دوربین سلفی در جلوی گوشی سنسور 20 مگاپیکسلی خواهد داشت.

 در پشت گوشی نيز جایی برای سنسور اثر انگشت دیده نمی‌شود، از این رو بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند این سنسور در دکمه فیزیکی هوم در جلوی گوشی گنجانده شده است.

 انتظار می‌رود رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند باشند. به علاوه شایعه شده سیستم اندروید 7.1.1 نوقا بر روی این گوشی نصب شده باشد.  از دیگر مشخصه‌های اوپو آر 11 شامل صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920*1080 پیکسل برای پشتیبانی از فایل‌های فول اچ دی است.

 این گوشی توانسته تاییدیه حضورش را در بازار چین بگیرد و در تبلیغات تلویزیونی هم دیده شد كه براساس تاییدیه گرفته شده، مشخص شده این گوشی هوشمند از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می‌کند.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر