مدیر گوگل: محصولات اخیر مایکروسافت، مهر تأییدی بر رویکرد کنونی ماست

مدیر گوگل: محصولات اخیر مایکروسافت، مهر تأییدی بر رویکرد کنونی ماست

یکی از مدیران غول جستجوی اینترنتی نسبت به اقدام اخیر مایکروسافت ابراز رضایت مندی کرده است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

محصولات مايكروسافت تا چه اندازه بر گوگل تاثيرگذارند؟

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجياتو، یکی از مدیران غول جستجوی اینترنتی نسبت به اقدام اخیر مایکروسافت ابراز رضایت مندی کرده است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

در هفته گذشته بود که مایکروسافت در کنفرانس آموزشی خود در نیویورک از سیستم عامل تازه با نام ویندوز 10 اِس رونمایی کرد که همگان بر این باورند ردموندی ها آن را برای رقابت با گوگل کروم او اِس عرضه خواهند کرد. با اين وجود گوگل از اين اقدام مايكروسافت ابراز خوشحالي و رضايتمندي كرد.

 Prabhakar Raghavan در گفتگو با وبسایت Business Insider عنوان کرده که خوشحال است دیگر شرکت ها هم در مسیر گوگل قدم برداشته و این شرکت از به وجود آمدن رقابت استقبال خواهد کرد. همچنین او در ادامه سخنانش اشاره کرده که معرفی لپ تاپ سرفيس  به عنوان دستگاهی برای مصارف آموزشی بدین معناست که هم اکنون گوگل در بخش درستی سرمایه گذاری کرده و به خوبی در این زمینه پیشرفت کرده است.

 گفتنی است که دارندگان لپ تاپ سرفيس قادر هستند تا پایان سال جاری میلادی سیستم عامل دستگاه های خود را به صورت رایگان به نسخه ویندوز 10 پرو بروز رسانی کنند و پس از آن هم با پرداخت تنها «49 دلار یا کمتر»، اقدام به این کار کنند.

 لازم به اشاره است با وجود آنکه سیستم عامل مذکور تنها قادر است اپلیکیشن های موجود در ویندوز استور را اجرا کند اما کماکان از برنامه های مبتنی بر Win32 پشتیبانی کرده و تنها لازم است اپلیکیشن ها از طریق ابزار «Desktop App Bridge» کامپایل شده و راهی ویندوز استور شوند.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که دستگاه های مجهز به ویندوز 10 اِس چگونه در بازاری که مملو از کروم بوک هاست به رقابت خواهند پرداخت.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر