سرفیس 5 مایکروسافت زمانی معرفی می‌شود که تغییرات معناداری در آن ایجاد شود!

سرفیس 5 مایکروسافت زمانی معرفی می‌شود که تغییرات معناداری در آن ایجاد شود!

سرفيس 5 با تغييرات چشمگير بيشتري رونمايي خواهد شد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

آیا زمان معرفی سرفیس 5 فرا نرسیده؟!

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، سرفيس 5 با تغييرات چشمگير بيشتري رونمايي خواهد شد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

 بنا به گزارش‌ها، مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد تغییرات تجربی در خطوط تولید‌ محصولات خود است که باعث تفاوت‌های زیادی در محصولات آینده این شرکت خواهد شد. این خبری است که قطعاً شامل سرفیس پرو 5 هم می‌شود.

Panay گفته که نسل پنجم سرفیس پرو تنها زمانی معرفی می‌شود که تغییرات معناداری در آن به وجود آید. لزوماً به معنای تغییرات سخت‌افزاری نخواهد بود (هرچند شایعاتی وجود دارد که حاکی از اضافه شدن ویژگی جدیدی به نام پردازنده سریع (speedier peocessor) به نسل بعدی سرفیس پرو است).

اما چه زمانی باید منتظر معرفی نسل پنجم سرفیس پرو باشیم؟ Panos Panay پاسخی به این سوال نداده، بنابراین واقعا مشخص نیست که سرفیس پرو 5 امسال معرفی می‌شود یا نه.

Panos Panay معاونت مایکروسافت، اخیرا در مصاحبه‌ای با سایت Cnet درباره آینده سری سرفیس گفت:

" هیچ چیزی شبیه به پرو 5 وجود ندارد."

با این حال این بدان معنا نیست که در آینده سرفیس پرو 5 معرفی نخواهد شد.

سرفيس پرو 5

در حال حاضر اما سرفیس پرو 4 قطعاً یکی از بهترین تبلت‌های جهان است، به خصوص اگر در مورد نسخه‌های core i7 این دستگاه صحبت کنیم! اما پرو 4 نیاز به یک جانشین موفق دارد. در اینجاست که امیدوار می‌شویم که مایکروسافت در حال کار بر روی آن باشد، علیرغم اظهار نظر پانای که گفته بود: هیچ چیزی شبیه به پرو 5 وجود ندارد!

 با این حال، مایکروسافت رویداد سرفیس را به تاخیر انداخته و آن را در 23 می برگزار خواهد کرد، بنابراین ممکن است در این رویداد چیزهای بیشتری راجع به سرفیس پرو جدید بشنویم.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر