Halo 5 از صفحه نمایش دو بخشی پشتیبانی نمی کند

Halo 5 از صفحه نمایش دو بخشی پشتیبانی نمی کند

اشکالات موجود بر روی بازی Halo 5 به خوبی علت دوبخشی نبودن صفحه نمایش آن را تشریح می کند .

متاسفانه در خیری که همه کاربران این بازی را هم ناراحت کرد آمده است که در نسخه جدید این بازی یعنی Halo 5 Guardians خبری از صفحه نمایش های جداگانه نخواهد بود .
با این حال شرکت 343 Industries برای این موضوع که صفحه نمایش های جداگانه برای سری جدید بازی در دسترس نخواهند بود ، یک دلیل خوب فنی ذکر کرده است . مطلب این است که در این نسخه امکان وجود این خصوصیت وجود ندارد . در این بین با وجود سوالات مکرر و متعدد کاربران این بازی مبنی بر برگرداندن این ویژگی (صفحهنمایشهایجداگانه ) به بازی ، فرانک او کانر ، صاحب امتیاز و مدیر Halo در پاسخ این افراد یک جمله ساده گفته است و ان هم اینکه امکان برگرداندن این ویژگی وجود ندارد .
فرانکاوکانر همچنین در پاسخ به یکی دیگر از سوالات مشابه گفته است : " اگر ما می توانستیم قطعا این کار را می کردیم اما باید بدانید که این کار نشدنی است . "
دلایل فنی و کارشناسی حذف خصوصیت تصاویر جدا نیز توسط خود شرکت در طی پستی در ماه جولایبه اطلاع عموم رسانیده شد .
" با تنظیماتی که بر روی سیستم صفحه نمایش جداگانه انجام می شد بسیاری از اهداف بزرگ تیم ما در بازی Halo 5 به چالش کشیده می شد و با پرداختن به موضوع صفحه نمایش جداگانه و همچنین بهینه سازی مساله زمان در بازی ، تیم ما از تمرکز و کار کردن بر روی سایر بخش های بازی باز می ماند . توسعه و ارتقاء یک بازی حاصل تعادل بین منابع ، زمان و فن آوری می باشد و این بار تیم ما برای برهم نخوردن این تعادل مجبور شد تا گزینه ای مهم و حیاتی همچون صفحه نمایش های مجزا را کنار بگذارد . این ویژگی آنقدر برای ما عزیز بود که خود اعضای تیم هم اگر مجبور نمی شدند تصمیم به کنار گذاشتن آن نمی گرفتند . "
حتی اگر طرفداران و کاربران این بازی هم همه تلاش خود را در رساندن این پیام به شرکت سازنده بازی به کار بگیرند باز هم برگرداندن این ویژگی (صفحهنمایشهایجداگانه ) به بازی ممکن نیست زیرا این بازی آخرین مراحل آماده سازی را سپری می کند و در چند روز آینده نیز وارد بازار خواهد شد پس دیگر برای اقدام خیلی دیر شده است .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر