به‌روزرسانی اندروید نوقا بالاخره برای نسخه آنلاک گلکسی اس 7 نیز عرضه شد

به‌روزرسانی اندروید نوقا بالاخره برای نسخه آنلاک گلکسی اس 7 نیز عرضه شد

یک گوشی پرچمدار نه چندان قدیمی مانند گلکسی اس 7 واقعاً باید زودتر از این‌ها به اندروید 7 نوقا به‌روزرسانی می‌شد. با فيسيت همراه باشيد.

امروز شاهد به‌روزرسانی اندروید نوقا بالاخره برای نسخه آنلاک گلکسی اس 7 هستيم.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، به‌روزرسانی اندروید نوقا بالاخره برای نسخه آنلاک گلکسی اس 7 نیز عرضه شد. با فيسيت همراه باشيد.

یک گوشی پرچمدار نه چندان قدیمی مانند گلکسی اس 7 واقعاً باید زودتر از این‌ها به اندروید 7 نوقا به‌روزرسانی می‌شد، به ویژه اینکه جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید گوگل نسبت به نسخه سال گذشته تفاوت بسیار زیادی ندارد.

حجم به‌روزرسانی اندروید نوقا برای نسخه آنلاک گلکسی اس 7 چیزی برابر با 1.2 گیگابایت می‌باشد و بنابراین قبل از اقدام به دریافت آن حتماً باید نسبت به وجود فضای خالی کافی در حافظه گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

اگر باتری گوشی از شارژ زیادی برخوردار نیست بهتر است آن را به شارژر متصل کنید تا در میانه نصب به‌روزرسانی، گوشی خاموش نشود. در نهایت اینکه بهتر است برای انجام به‌روزرسانی مذکور از اینترنت وای فای استفاده کنید.

متأسفانه چرخه عرضه به‌روز‌رسانی‌های اندروید به ندرت منظم بوده است و همین مسئله یکی از مهم‌ترین مشکلات کاربران گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌رود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر