دستگاه جدید LUXA2 TX-P2 وارد بازار می شود .

دستگاه جدید LUXA2 TX-P2 وارد بازار می شود .

دستگاه جدید LUXA2 TX-P2 وارد بازار می شود .


بسته بندی دستگاه و مرور اجمالی آن
بسته بندی که LUXA2 برای دستگاهTX-P2شارژ بی سیم آماده کرده است در عین سادگی بسیار زیبا است . این بسته بندی با سطح مات مشکی رنگ و نوشته های سفید و آبی و همچنین تصویر خود محصول ، بسیار چشم نواز است . طراحی بسته بندی این محصول به حدی زیبا و شیک است که هیچ کس تصورش را هم نمی کند که یک طرح به این سادگی تا چه اندازه می تواند زیبا و با شکوه باشد ومطمئنا لیاقت این را دارد که تا مدت ها در ویترین باشد و خود نمایی بکند .
قسمت جلویی جعبهTX-P2 اطلاعاتی مختصر در مورد ظرفیت باتری و همچنین قابلیت شارژ بی سیم (  wireless )را در اختیار کاربر قرار می دهد . این قسمت از جعبه بسته بندی ، علاوه بر آنچه که گفته شد ، تصویری از محصول TX-P2 درون خود و نیز تصاویری از آیکون های مختلف و ویژگی ها و کارکرد های آنها را هم به نمایش گذاشته است .

TX-P2.11-394x700
در قسمت پشت جعبه بسته بندی TX-P2 ، ویژگی هایی که TX-P2 دارد به خوبی و با جزئیات بالا نوشته شده است. در این قسمت جعبه همچنین تصاویر مختلفی نیز وجود دارند که چگونگی استفاده از دستگاه را به کاربر نشان می دهند .
درون جعبه بسته بندی و به همراه دستگاهTX-P2 یک عدد نوار کشی حلقه ای هم به مشتری تحویل داده می شود . کاربردی که این نوار دارد این است که به هنگامی که تلفن کاربر بر روی دستگاه قرار دارد و از طریق اتصال بی سیم در حال شارژ شدن است ، از آن در برابر لرزش و یا افتادن محافظت نماید و تلفن همراه کاربر را روی دستگاه TX-P2 محکم نگه دارد .

TX-P2.31-394x700
بهتر است بدانید که در کل درون این بسته بندی شیک و زیبا ، یک دفترچه راهنمای استفاده ازTX-P2، نوار کشی ، خود TX-P2 و یک کابل USB وجود دارد که نوار کشی به دور کابل USB کشیده شده است .
بدنه دستگاه شارژ بی سیم TX-P2 با یک پلاستیک آبی رنگ پوشیده شده است و نوار حلقه ای از جنس پلاستیک خاکستری رنگ در مرکز آن قرار دارد . کار این نوار که در وسط دستگاه قرار گرفته است این است که نوعی سطح اصطکاک بین دستگاه TX-P2 و تلفنی که برای شارژ شدن روی آن قرار داده می شود ، ایجاد نماید تا تلفن از جای خود حرکت ننماید . در مرکز این نوار هم نشانه صاعقه وجود دارد که نشانگر محل شارژ شدن می باشد . در پایین و تکیه گاه دستگاه TX-P2 هم چهار عدد پایه کوچک پلاستیکی وجود دارند تا دستگاه با فاصله ای اندک از زمین قرار بگیرد و در عین حال در جای خود ثابت باشد.

TX-P2.7-700x525
در قسمت جلویی خود دستگاه TX-P2 ، نمایشگر هایی تعبیه شده اند تا کاربر را از وضعیت سطح باتری و همچنین شرایط شارژ ( اینکه تلفن در حال شارژ است یا به کلی شارژ شده است ... ) آن آگاه نماید . در قسمت پشت دستگاه TX-P2 هم کلید روشن و خاموش کردن سیستم قرار داده شده است .
پورت USB موجود بر روی دستگاه در نزدیکی کلید روشن و خاموش و نمایشگر های LED قرار دارد . دستگاه شارژ کن TX-P2 دارای یک پورت Micro-USB و یک پورت 5V/2.1A USB نیز می باشد که با وجود آنها دستگاه TX-P2 این قابلیت را پیدا می کند که در شارژ کردن سیستم هایی که قابلیت شارژ بی سیم را ندارند با بالاترین سرعت کارایی داشته باشد و در کم ترین زمان ممکن اقدام با شارژ کردن آنها بکند .

خصوصیات و ابعاد دستگاه :

TX-P2 10000mAh Wireless Power Bank

نام محصول

طول : 80 میلی متر _ عرض : 150 میلی متر _ ارتفاع : 20 میلی متر

ابعاد و اندازه ها

PO-WPC-PCP2BK-00(Black)

کد محصول یا P/N

یک عدد TX-P2 _ یک عدد کابل رابط USB به micro-USB _ دفترچه راهنما

متعلقات درون جعبه محصول

DC 5V1.5A

نيروىبرقياولتاژ ورودی

خروجی از پورت USB به میزان 5V2.4A _ خروجی به صورت بی سیم یا همان Wireless به میزان 5V1A (Qi Compatible)

نيروىبرقياولتاژخروجی

8.5 ساعت

مدت زمان مورد نیاز برای شارژ شدن

چند کاره بودن ( دارای قسمت شارژ بی سیم و قابلیت ذخیره انرژی )

سازگار با Qi

تغییر منبع انرژی و ذخیره نیرو

محافظت در برابر استفاده ی بیش از حد

دستگاه رابط برای سازگاری با Qi

Google : Nexus4, Nexus5, Nexus7 II

Nokia : Lumia1520, Lumia1020, Lumia925, Lumia920, Lumia820, Lumia720

Samsung : Galaxy S3, Galaxy S4, Galaxy Note II, Galaxy Note III

Motorola : MOTO X, Droid 4

HTC : Windows Phone 8X, Droid DNA
LG : Optimus G PRO

سایر مؤلفه ها

شش عدد LED

روشن و خاموش کردن : رنگ زرد

نشان گر شارژ بی سیم : رنگ آبی

نشان گر سطح شارژ باتری : رنگ سفید

نمایش گر های LED

Smartphone, Tablet, DC(Digital Camera), Gamepad

سازگار با دستگاه ها و سیستم های

پلاستیک و سلیکون

مواد تشکیل دهنده

270 گرم

وزن

دو سال

ضمانت و گارانتی

می توان گفت که دستگاه LUXA2 TX-P2 با دارا بودن ابعادی به اندازه 80 در 150 در 20 ( به ترتیب ، طول ، عرض و ارتفاع ) و همچنین وزن 270 گرمی خود ، ذره ای از سایر نمونه های مشابه خود در زمینه شارژ بی سیم سنگین تر است . اما واقعیت این است که با وجود اینکه دستگاه LUXA2 TX-P2 یک مقدار جزئی بزرگتر و سنگین تر از مدل های مشابه خود است ، باز هم کار کردن با آن بسیار راحت است زیرا به راحتی در جیب و کیف جا می شود و می توان آن را با خود به این طرف و آن طرف برد و نیز با داشتن قابلیت شارژ بی سیم دیگر نیازی به داشتن کابل اتصال نیز ندارد .تنها کافی است که تلفن همراه خود را بر روی سیستم LUXA2 TX-P2 قرار بدهید و با استفاده از نوار کشی آن را بر روی سیستم محکم کنید ، با انجام این کار بقیه چیز ها بر عهده دستگاه است و کاربر می تواند به کار های دیگر خود بپردازد . در نگاه اول ممکن است که دستگاه شارژ LUXA2 TX-P2 کمی بزرگ و شاید هم خیلی بزرگ به نظر بیاید اما در نهایت پی خواهید برد که ویژگی های خارق العاده ای که این دستگاه دارد برای این اندازه کاملا متناسب است به طوری که می توان گفت ابعاد این دستگاه مشابه ابعاد تلفن های هوشمند متداول امروزی است . و دقیقا همین ویژگی که در خصوص ابعاد و اندازه های دستگاه LUXA2 TX-P2 و تشابه آن با ابعاد تلفن های هوشمند وجود دارد ، سبب شده است تا کاربران به راحتی تلفن همراه خود را بر روی این دستگاه قرار دهند و از شارژ شدن تلفن خود لذت ببرند .

TX-P2.8-700x52500
آزمایش کارکرد سیستم LUXA2 TX-P2
طبق آزمایشی که بر روی دستگاه LUXA2 TX-P2 صورت پذیرفته است در اولین سری استفاده از دستگاه ، برای شارژ اولیه دستگاه آن را به پورت USB کامپیوتر خانگی متصل کرده اند و پس از 7 ساعت نمایشگر های موجود بر روی آن خبر از شارژ کامل دستگاه داده اند . این مدت زمان بسیار نزدیک به همان چیزی است که در تبلیغات دستگاه LUXA2 TX-P2 عنوان شده بود ، یعنی 8.5 ساعت .در طول همین آزمایش برای اولین بار سعی شده بود تا گوشی Samsung Galaxy S4 که در سطح باتری 11 در صد قرار داشت را به طور کامل شارژ کنند و همچنین گوشی Sony A7نیز مورد آزمایش قرار گرفته بود تا از سطح باتری صفر در صد به سطح صد در صد برسد . البته یکبار هم هر دو این دستگاه ها همزمان مورد شارژ قرار گرفت . در نتیجه این اقدام مشاهده شد که حتی پس از شارژ کامل هر دو گوشی ها و شارژ کردن کامل یک جفت بلند گوی Groovy Duo، باز هم مقداری انرژی در درون دستگاه باقی مانده است .
در گام بعدی این تست نوبت به گوشی Samsung Galaxy S4 رسید تا از سطح باتری 4 در صد تا شارژ کامل شارژ بشود . سپس Samsung Galaxy S3 از سطح باتری 8 در صد تا شارژ کامل به دستگاه متصل شد و بعد از آن Sony A7 با باتری سطح 10 در صد خود به دستگاه وصل شد و شارژ آن نیز کامل شد . البته با وجود شارژ کامل این همه گوشی هوشمند باز هم یک جفت از بلند گو های Groovy Duo دوباره شارژ شدند و جالب تر از همه این بود که باز هم مقداری شارژ و انرژی در درون دستگاه TX-P2 باقی بود ، به طوریکه نمایشگر های خود TX-P2 میزان آن شارژ باقی مانده را 25 در صد نشان می دادند .
جمع بندی مطالب :
باتری های لیتیم پلیمری به راحتی با نمونه باتری های Lithium-ion مقایسه می شوند که در نتیجه این مقایسه مشخص می شود که هیچوقت نمی توان نظر قاطعی در مورد تعداد چرخه های شارژ آنها ارائه داد . این مطلب به این معنی است که پیش بینی طول عمر این منابع انرژی و اینکه تا چه مدت جوابگوی نیاز های کاربران خواهند بود تقریبا غیرممکن است .
با در نظر گرفتن ظرفیت شارژ 10,000mAh برای دستگاه TX-P2 ، می توان گفت که این دستگاه قادر است تا تمامی انواع دستگاه ها را شارژ نماید اما حقیقت این است که این دستگاه بیشتر برای شارژ کردن دستگاه های دارای پورت شارژ USB متناسب است . جالب است بدانید که علاوه بر مطالبی که در بالا عنوان شد ، در طول مدت کوتاهی که دستگاه LUXA2 TX-P2 مورد تست و آزمایش قرار گرفت ، مشاهده شد که حتی این دستگاه فراتر از انتظارات کاربران نیز ظاهر شد . کاربری راحت این دستگاه و قابل حمل بودن آن و همچنین ظرفیت بالای باتری آن که قادر است آخرین و بهترین مدل های اکثر برند های معتبر گوشی را بار ها و بار ها چه از طریق سیستم بی سیم و چه از طریق کابل USB شارژ نماید ، باعث شده است تا دستگاه LUXA2 TX-P2 فراتر از سایر نمونه های مشابه خود در زمینه منبع انرژی و شارژ قرار بگیرد . بهتر است بدانید که این پیشگامی در صنعت منابع شارژ قابل حمل به این خاطر است که شرکت سازنده دستگاه LUXA2 TX-P2 در حال حرکت به سوی تکنولوژی ایجاد دستگاه های شارژ کن بی سیم می باشد و روز به روز در این جهت گام های بزرگ تری بر می دارد به ویيه اینکه دستگاه های پیشرفته امروزی مانند گوشی Samsung Galaxy S6 هم به گونه ای طراحی می شوند که با این سیستم ها بیشترین ساز گاری را داشته باشند .

TX-P2.111-700x52511
در نگاه اول وقتی به قیمت این محصول ( 60 دلار ) نگاه می کنیم ، به نظر می رسد که پرداختن این پول برای یک نمونه منبع انرژی ، کاملا بیهوده است اما زمانی که استفاده ها و کاربرد های این دستگاه را ببینید پی خواهید برد که این سیستم علاوه بر اینکه منبع انرژی محسوب می شود یک سیستم شارژ بی سیم نیز به حساب می آید و بدین ترتیب مشاهده می شود که هزینه 60 دلاری برای این دستگاه نه تنها زیاد نیست بلکه می تواند کم هم باشد .
در جدول زیر خصوصیات مثبت و منفی این سیستم آورده شده است :

خصوصیت منفی

خصوصیات مثبت

عدم استفاده از باتری Lithium-Ion

قابلیت شارژ بی سیم

 

شارژ کن USB5V/2.1A

 

10,000mAh


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر