مرورگر اج در به‌روزرسانی بعدی ویندوز 10بسیار سریع‌تر خواهد شد

مرورگر اج در به‌روزرسانی بعدی ویندوز 10بسیار سریع‌تر خواهد شد

مايكروسافت در بيلد 2017 اولویت‌های خود را برای ویرایش بعدی سیستم عامل خود که به عنوان به‌روزرسانی پاییزی توسعه دهندگان ویندوز 10 معرفی شده، تشریح نمود. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

مایکروسافت در به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 10 تمرکز ویژه‌ای بر عملکرد و پاسخ دهی مناسب‌تر مرورگر اج خواهد داشت.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، مايكروسافت در بيلد 2017 اولویت‌های خود را برای ویرایش بعدی سیستم عامل خود که به عنوان به‌روزرسانی پاییزی توسعه دهندگان ویندوز 10 معرفی شده، تشریح نمود. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

اگر از استفاده کنندگان مرورگر اج باشید، حتماً از تاخیر اندکی که گاهی اوقات در هنگام باز کردن یک تب جدید و تایپ کردن URL به وجود می‌آید، آگاهی دارید. با توجه به اینکه چنین مشکلاتی می‌تواند مانع دستیابی کاربران به یک تجربه لذت بخش در استفاده از مرورگر شود، مایکروسافت با جدیت فراوانی قصد حل کردن آن را دارد. بنابراين اولین اولویتی که مایکروسافت در این زمینه قصد پیاده سازی آن را دارد، اطمینان از باز و بسته شدن نرم و روان‌تر تب‌ها در مرورگر اج است.

مایکروسافت همچنین در به‌روزرسانی آتی ویندوز 10 قصد دارد «برنامه‌های وب پیشرو» (PWAs) را نیز به مرورگر اج بیاورد. اصطلاح PWAs برای اولین بار توسط یکی از مهندسین گوگل به نام الکس راسل ابداع شد و به وب سایت‌هایی اطلاق می‌شود که به تدریج در حال تبدیل شدن به اپلیکیشن هستند. بدین معنی که چنین وب سایت‌هایی با استفاده از اعلان‌های بهبود یافته و پشتیبانی آفلاین، در آینده قادر به ارائه هر چه بیشتر تجربه‌ای مشابه با اپلیکیشن‌ها خواهند بود.

مايكروسافت

البته در کنار بهبود عملکرد، برخی تغییرات طراحی ظریف نیز در راه است. به عنوان بخشی از سیستم طراحی Fluent مایکروسافت، شاهد برخی سبک‌های طراحی مدرن‌تر در مرورگر اج خواهیم بود. استفاده از انیمیشن‌های جدید و همچنین افکت‌هایی که در زمان کلیک بر روی آبجکت‌های مختلف در مرورگر نمایان می‌شوند، برخی از این تغییرات ظاهری می‌باشند. با وجود اینکه این تغییرات ظاهری در حال حاضر بسیار جزئی هستند، اما مایکروسافت به وضوح قصد دارد با سیستم طراحی جدید خود به نام Fluent، بهبودهایی اساسی در زمینه رابط کاربری ویندوز، اعمال نماید.

با اینکه هنوز برای صحبت در مورد برنامه‌های وب پیشرو خیلی زود است، اما بسیار جالب و امیدوار کننده است که می‌بینیم مایکروسافت از همین حالا خود را آماده پشتیبانی از آن‌ها می‌کند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر