اپل 200 میلیون دلار در تکنولوژی‌ گوریلا گلس شرکت کورنینگ سرمایه‌گذاری کرد!

اپل 200 میلیون دلار در تکنولوژی‌ گوریلا گلس شرکت کورنینگ سرمایه‌گذاری کرد!

اپل از این پس از تکنولوژی محبوب گوریلا گلس پشتیبانی می‌کند. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

کوپرتینو از تصمیم اپل برای سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری در شرکت کورتینگ خبر داد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، اپل از این پس از تکنولوژی محبوب گوریلا گلس پشتیبانی می‌کند. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

از زمان معرفی آیفون در سال 2007، اپل و کورنینگ همکاری استراتژیک سالمی با یکدیگر داشتند. این اقدام اپل قطعاً با تجربه‌ای که در این سال‌ها از همکاری با کورتینگ به دست آمده، اتخاذ شده است.

این هدف اپل یک حرکت بسیار قابل‌توجه است که هدف نهایی آن حمایت از کسب و کارهای محلی آمریکا خواهد بود. تیم کوک چند روز پیش علاوه بر اشاره به این موضوع اعلام کرد که هدف این شرکت سرمایه‌گذاری حداقل 1 میلیارد دلار در شرکت‌های تولیدکننده مستقر در آمریکا است.

جف ویلیامز، رییس امور مالی اپل در این مورد گفت:

   "کورنینگ مثالی عالی از یک تامین‌کننده است که همواره نوآوری در محصولات آنها دیده می‌شود. همکاری اپل با این شرکت طولانی مدت خواهد بود. این همکاری از 10 سال پیش با اولین آیفون شروع شد و در حال حاضر هر مشتری که اقدام به خرید آیفون و آیپد کند، صفحه نمایشی را لمس خواهد کرد که در آمریکا ساخته شده. ما به همکاری چندساله خود با این شرکت افتخار می‌کنیم و در حال سرمایه‌گذاری بیشتر در شرکت کورنینگ هستیم تا از محصولات نوآورانه آنها استفاده بیشتری کنیم."

 کوپرتینو ادعا کرده که این کار حداقل 2 میلیون شغل در آمریکا ایجاد خواهد کرد و به سرمایه‌گذاری در برخی کمپانی‌های خاص، محدود نمی‌شود!

این سرمایه به زودی از اپل به شرکت Corning R&D منتقل می‌شود.

سرمايه گذاري اپل در  تکنولوژی‌ گوریلا گلس


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر