چیپست اگزینوس 8895 در گلکسی اس 8 رکوردشکن ظاهر شد

چیپست اگزینوس 8895 در گلکسی اس 8 رکوردشکن ظاهر شد

سامسونگ با دو پرچمدار خود يعني، گلكسي اس 8 و گلكسي اس 8 پلاس توانسته در بالاترین رده محصولات اندرویدی قرارگيرد و كارايي بسیار بالایی را نسبت به رقبا نشان دهند. با فيسيت همراه باشيد.

اگزینوس 8895 در بخش چند هسته ای امتیاز 7101 و در بخش تک هسته ای امتیاز 2121 را کسب کرده است.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجياتو، سامسونگ با دو پرچمدار خود يعني، گلكسي اس 8 و گلكسي اس 8 پلاس توانسته  در بالاترین رده محصولات اندرویدی قرارگيرد و كارايي بسیار بالایی را نسبت به رقبا نشان دهند. با فيسيت همراه باشيد.

علاقه مندان به تست های بنچمارکی، اپلیکیشن GeekBench را روی نسخه ای از گلکسی اس 8 که مجهز به چیپست اگزینوس 8895 است اجرا کرده اند. این موبایل ها همانند سال های گذشته با دو چیپست مختلف به بازار آمده اند و مثل همیشه این سؤال در ذهن خریداران مطرح بوده که با توجه به تفاوت اندک دو مدل، کدامیک سریع تر هستند.

حال، چیپ مذکور توانسته در حالت چند هسته ای رکورد 7101 را از خود بر جای گذارد که یکی از بالاترین رقم های مشاهده شده در میان اسمارت فون هاست.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که نتیجه به ثبت رسیده در حالت تک هسته ای، رقمی برابر با 2121 بوده که اصلا حتی نزدیک به رکورد شکنی هم نبوده است.

چیپست اگزینوس 8895 در گلکسی اس 8

چیپست اختصاصی سامسونگ، اگزینوس 8895 نام دارد که آن  پردازنده ای هشت هسته ای داشته و چیپ گرافیکی آن متشکل از Mali-G71 MP20 است. شایان ذکر است پرچمدارانی که در ایالات متحده و برخی دیگر از کشورها نيز عرضه می شوند مجهز به آخرین نسل از چیپست های کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 هستند که از یک پردازنده هشت هسته ای و چیپ گرافیکی آدرنو 540 تشکیل شده است.

ناگفته نماند چیپست های مذکور هر دو با فناوری 10 نانومتری توسعه یافته اند که به معنی کارایی بالا در کنار مصرف انرژی بهینه تر نسبت به نسل های گذشته است و در عمل اختلاف کارایی آنها قابل توجه نخواهد بود.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر