ورود ویدیوهای 360 درجه یوتیوب به تلویزیون (Google I/O)

ورود ویدیوهای 360 درجه یوتیوب به تلویزیون (Google I/O)

این ویژگی در Android TV، PS4، Xbox One و برخی تلویزیون‌های هوشمند عرضه خواهد شد.

یک تجربه جدید از یوتیوب برای دیدن ویدیوهای 360 درجه روی صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر

کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل آی/او 2017 فقط درباره هوشمندتر شدن موتور جستجوی گوگل نیست. این کمپانی همچنین اعلام کرده است که به زودی ویدیوهای 360 درجه یوتیوب به تلویزیون‌ها می‌آیند و برای اولین بار فراتر از گوشی‌های هوشمند و مرورگرهای وب گسترش می‌یابند. سارا علی، مدیر تولید یوتیوب قبل از نمایش ویدیوی 360 درجه از Coachella گفت: "این ویژگی فقط درباره اندازه صفحه‌نمایش نیست. درباره ارائه تجربه‌ای به کاربران است که تلویزیون سنتی نمی‌تواند با آن رقابت کند".

گوگل می‌گوید این ویژگی در چند ماه آینده به اندروید تی‌وی، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین تلویزیون‌های 4K 2017 از ال‌جی و سامسونگ می‌آید. زمانی که به آن دسترسی پیدا کنید، قادر خواهید بود ویدیوهای 360 درجه را پخش کرده و از یک ریموت یا کنترل‌کننده بازی برای چرخش در اطراف محیط هنگام تماشای ویدیو استفاده کنید. اگر تا به حال تجربه دیدن این نوع ویدیوها را در گوشی‌هوشمند خود داشته‌اید، باید بگوییم که تفاوت اصلی آن در اینجا این است که برای به دست‌آوردن یک زاویه دید بهتر نیازی به کشیدن یا ضربه به صفحه‌نمایش نیست. همچنین از تماشای ویدیوها روی یک صفحه‌نمایش بسیار بسیار بزرگ‌تر لذت خواهید برد.

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر