«شیائومی می مکس 2» با صفحه نمایش 6.4 اینچی و باتری 5000 میلی آمپری معرفی خواهد شد

«شیائومی می مکس 2» با صفحه نمایش 6.4 اینچی و باتری 5000 میلی آمپری معرفی خواهد شد

شیائومی می مکس 2 از یک صفحه نمایش 6.44 اینچی به همراه باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند جدید می‌باشد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، شیائومی می مکس 2 از یک صفحه نمایش 6.44 اینچی به همراه باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند جدید می‌باشد که می‌تواند طرفداران گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ را راضی کند. این محصول جدید، «شیائومی می مکس 2» (Xiaomi Mi Max 2) نام دارد و از یک صفحه نمایش 6.44 اینچی به همراه باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

کمپانی چینی شیائومی همواره گوشی‌های هوشمند بسیار خوبی طراحی و روانه بازار کرده که از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. به عنوان نمونه می‌توان به آخرین پرچمدار این شرکت با نام «شیائومی می 6» (Xiaomi Mi 6) اشاره کرد که از بدنه‌ای زیبا از جنس فلز و شیشه برخوردار بوده و چیپ پردازشی آن نیز همان چیپ به کار رفته در گلکسی اس 8 یعنی اسنپدراگون 835 می‌باشد. یک دوربین با لنز دوگانه نیز همانند چیزی که در آیفون 7 دیده بودیم، در پشت بدنه می 6 تعبیه شده و همه این‌ها با قیمتی تنها برابر با 360 دلار در دسترس خریداران قرار گرفته است. البته این محصول فعلاً تنها در بازارهای آسیایی به صورت رسمی عرضه شده است.

شیائومی می مکس 2

شیائومی می مکس 2 در واقع یک محصول میان‌رده می‌باشد و انتظار می‌رود قیمتی حتی پایین‌تر از می 6 داشته باشد. پیش بینی شده که این محصول در دو مدل مختلف روانه بازار شود که یکی از آن‌ها مجهز به چیپ پردازشی اسنپدراگون 625 بوده و دیگری نیز از چیپ اسنپدراگون 660 استفاده کند. هنوز صحبتی از عرضه می مکس 2 در کشورهای اروپایی و آمریکا به میان نیامده و به نظر می‌رسد این گوشی نیز مختص بازارهای آسیایی خواهد بود.

 به احتمال زیاد می مکس 2 یکی از معدود گوشی‌های هوشمند سال 2017 خواهد بود که از صفحه نمایشی بزرگ استفاده می‌کند. با اینکه ممکن است چنین ابعاد بزرگی مورد پسند همه کاربران نباشد، اما افرادی که به دنبال تهیه محصولی با صفحه نمایش بزرگ هستند، مطمئناً از شنیدن خبر عرضه می مکس 2 هیجان زده خواهند شد.

طبق اعلام شیائومی، می مکس 2 در تاریخ 25 مه (4 خرداد) رسماً در کشور چین رونمایی خواهد شد و بنابراین در این روز می‌توانیم منتظر انتشار جزئیات بیشتر و دقیق‌تر در مورد آن باشیم.

 


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ali

شنبه, 30 اردیبهشت 1396

سلام
قیمتش خیلی مناسبه ولی پیدا کردن گوشی های شیائومی همراه با لوازم جانبیش خیلی سخته.... کاش نمایندگی داشت تو ایران

پاسخ

ثبت نظر