لنوو لپ‌تاپ‌های جدید خود از سری «ایدیاپد» و «لژیون» را معرفی کرد

لنوو لپ‌تاپ‌های جدید خود از سری «ایدیاپد» و «لژیون» را معرفی کرد

اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ جدید را دارید، بهتر است بدانید که شرکت شناخته شده لنوو به تازگی مدل‌های متنوعی از لپ‌تاپ‌های جدید خود را معرفی کرده است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

لنوو مدل‌های جدیدی از این سری را با نام‌های «ایدیاپد 320»، «ایدیاپد 320 اس» و «ایدیاپد 720 اس»، معرفی کرده است.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ جدید را دارید، بهتر است بدانید که شرکت شناخته شده لنوو به تازگی مدل‌های متنوعی از لپ‌تاپ‌های جدید خود را معرفی کرده است. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

صرفنظر از نوع مدل، همگی این لپ‌تاپ‌ها می‌توانند حداکثر به پردازنده‌های نسل 7 اینتل Core i7 مجهز شوند و البته دارای برخی اختلاف‌ها در اندازه صفحه نمایش، حافظه رم، پردازنده گرافیکی و غیره هستند. ایدیاپد 320 در دو مدل با اندازه‌های 15 و 17 اینچی طراحی شده و از 16 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

ایدیاپد

محصولات اخیر این کمپانی چینی، با هدف تأمین نیاز دانشجویان و همچنین کسانی که به دنبال یک لپ‌تاپ مقرون به صرفه هستند، ارائه شده‌اند. همچنین گیمرهایی که می‌خواهند برخی بازی‌های خود را همواره همراه خود داشته و به انجام آن‌ها بپردازند، می‌توانند در بین این مدل‌های جدید، گزینه مناسبی برای خود پیدا کنند. به علاوه، یکی از این لپ‌تاپ‌‎های جدید به صورت هیبریدی طراحی شده‌ و بنابراین افرادی که به دنبال چنین محصولاتی هستند، کاملاً راضی خواهند شد.

برای آن‌هایی که قصد دارند یک لپ‌تاپ مخصوص بازی داشته باشند، «لنوو لژیون Y920» می‌تواند گزینه مناسبی باشد. چیپ پردازشی به کار رفته در این محصول از سری نسل 7 اینتل Core i7 و از نوع 7820HK است و از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری آن می‌توان به حافظه رم 16 گیگابایتی، صفحه نمایش 17.3 اینچی و پردازنده گرافیکی جی فورس GTX 1070 با 8 گیگابایت حافظه گرافیکی، اشاره کرد. لژیون Y920 حتی دارای یک صفحه کلید مکانیکی با نور پس‌زمینه RGB نیز می‌باشد.

لپتاپ لنوو

«ایدیاپد 320 اس» نیز دو اندازه 14 و 15 اینچی طراحی شده و در مدل 15 اینچی خود مجهز به پردازنده گرافیکی جی فورس GT940MX و همچنین 8 گیگابایت حافظه رم می‌باشد. در مورد «ایدیاپد 720 اس» هم باید گفت، این لپ‌تاپ از صفحه نمایشی 14 اینچی به همراه پردازنده گرافیکی جی فورس GT940MX برخوردار بوده و حافظه رم آن نیز 16 گیگابایتی است.

در انتها باید به لپ‌تاپ هیبریدی جدید لنوو اشاره کنیم که با نام «فلکس 5» (Flex 5) معرفی شده است. این لپ‌تاپ در دو اندازه 14 و 15 اینچی در دسترس خریداران قرار گرفته و امکان سفارش آن با 16 گیگابایت حافظه رم، پردازنده نسل 7 اینتل Core i7 و پردازنده گرافیکی جی فورس GTX970MX با 2 گیگابایت حافظه گرافیکی، وجود دارد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر