تصاویر جدیدی از قالب‌ آیفون‌های جدید منتشر شد!

تصاویر جدیدی از قالب‌ آیفون‌های جدید منتشر شد!

SlashLeaks که تاکنون اطلاعات زیادی پیش از عرضه گوشی‌ها فاش کرده و اغلب درست بوده‌اند، اخیراً تصویری از قاب 3 آیفون جدید امسال را منتشر کرده است. با فيسيت همراه باشيد.

 اخیراً تصویری از قاب 3 آیفون جدید منتشر شده است.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، SlashLeaks که تاکنون اطلاعات زیادی پیش از عرضه گوشی‌ها فاش کرده و اغلب درست بوده‌اند، اخیراً تصویری از قاب 3 آیفون جدید امسال را منتشر کرده است. با فيسيت همراه باشيد.

SlashLeaks علاوه بر انتشار تصویر قاب‌ها، یک تصویر دیگر نیز از نمای پشتی آیفون 8 منتشر کرده که استفاده از دوربین دوگانه عمودی در آیفون 8 را تایید می‌کند.

 این سه مدل شامل آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و مدل دهمین سالگرد محصولات آیفون اپل، یعنی آیفون 8 است. آیفون 7 اس کوچکترین گوشی در بین 3 گوشی نامبرده می باشد و همچنین تنها گوشی است که در آن از دوربین دوگانه استفاده نشده است.

آيفون 8

انتظار می‌رود یک صفحه نمایش 5.8 اینچی در آیفون 8 استفاده شود. اما از نظر ابعادی آن فقط کمی بزرگتر از آیفون 7 اس خواهد بود. اما چگونه با استفاده از صفحه نمایش بزرگتر در آیفون 8، اندازه آن نسبت به آیفون 7 اس تغییر چندانی نمی‌کند؟ پاسخ این سوال مشخص است، اپل با حذف حاشیه‌ها و استفاده از صفحه نمایش خمیده توانسته اندازه صفحه نمایش را افزایش دهد بدون اینکه تغییر زیادی در اندازه گوشی داده باشد. درست مثل کاری که سامسونگ در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس انجام داد. گذشته از این، برخی بر این باورند که از صفحه نمایش 5.8 اینچی آیفون 8 تنها 5.15 اینچ آن فعال خواهد بود، بقیه صفحه نمایش، مکانی برای قرار گرفتن دکمه مجازی Touch ID که درون صفحه نمایش تعبیه شده می‌باشد. این فرض در صورتی درست است که اپل از تکنولوژی حسگر اثرانگشت در زیر صفحه نمایش استفاده کند. در غیر اینصورت قطعا شاهد حسگر اثرانگشت فیزیکی در پشت دستگاه خواهیم بود.

همچنین این قاب‌ها نشان می‌دهد که دوربین دوگانه در آیفون 7 اس پلاس همچنان به صورت افقی خواهد بود ولی در آیفون 8 به صورت عمودی تغییر کرده‌اند. همچنین مکان دوربین آیفون 7 اس نیز مانند نسخه سال گذشته این گوشی است.

با توجه به صحبت‌های مورگان استندی، آیفون‌های سال 2017 سر وقت به بازار عرضه می‌شوند و این بدان معنی است که از اواخر ماه سپتامبر باید شاهد عرضه آیفون‌های جدید در بازار باشیم. همچنین طبق شایعات قیمت آیفون 8 بیش از 1000 دلار خواهد بود!

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر