معرفی تبلت Iconia Tab 10 توسط Acer با استفاده از تکنولوژی کوانتوم دات در نمایشگر آن

معرفی تبلت Iconia Tab 10 توسط Acer با استفاده از تکنولوژی کوانتوم دات در نمایشگر آن

کمپانی Acer از دو تبلت 10 اینچی به همراه اندروید 7.0 نوقا رونمایی کرده است که یکی از آنها روی فعالیت های چندرسانه ای یا (multi media) متمرکز است و دیگری روی پشتیبانی از اتصالات مختلف که در نمایشگر آن از تکنولوژی کوانتوم دات استفاده شده است.

به گزارش فیسیت، به نقل از دیجیاتو، اگرچه Acer یکی از برترین تولیدکنندگان تبلت نیست اما برخی از محصولات پیشین این کمپانی، از نمایشگرهای تحسین برانگیزی استفاده شده است که به خوبی درخشیده اند. این کمپانی اخیراً و پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات تایپه (  Taipei International Information Technology Show) از دو تبلت 10 اینچی به همراه اندروید 7.0 نوقا رونمایی کرده که یکی از آنها روی فعالیت های چندرسانه ای یا (multi media) متمرکز است و دیگری روی پشتیبانی از اتصالات مختلف.
هر دو تبلت از CPU چهار هسته ای مدیاتک زیر شنل خود بهره می برند، به پنل نمایشگر عریض IPS و اسپیکرهای DTS-HD مجهز شده اند و طی هرشارژ 8 ساعت عمر مفید باتری است. دستگاه Iconia Tab 10، نسبت به دیگری تمرکز بیشتری روی رسانه ها دارد وAcer نمایشگری کوانتوم دات(Quantum Dot) را به آن افزوده تا عمق و دقت رنگی بهتری در مقابل چشمان کاربر نمایش دهد؛ ضمناً این تبلت چهار اسپیکر به همراه ساب ووفر داخلی نیز دارد.
از طرف دیگر، تبلت Iconia One 10 از نمایشگر کوانتوم دات و سیستم صوتی بهتر از قبل بهره می برد و در عوض، از دو پورتMicro USB  بهره می برد تا همزمان با شارژ، توانایی اتصال آن به دستگاهی خارجی را داشته باشید.
Acer اندروید 7.0 نوقا را نیز تا حدی تغییر داده است تا تجربه بهتری در اختیار خریداران این دو تبلت قرار دهد. Acer هنوز درباره قیمت گذاری این دو دستگاه صحبتی به میان نیاورده است، اما Iconia Tab 10 اولین تبلتی است که از نمایشگر کوانتوم دات(Quantum Dot) بهره می برد و احتمالاً این تکنولوژی باعث افزایش قیمت دستگاه مورد اشاره خواهد شد.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر