هم اکنون برنده یک دستگاه مایکرافت مبتنی بر اوبونتو شوید

هم اکنون برنده یک دستگاه مایکرافت مبتنی بر اوبونتو شوید

مایکرافت نام یک پروژه ی هوش مصنوعی است که برای هوشمند کردن خانه ها طراحی شده است. سازندگان این پروژه، در تلاشند تا سرمایه ای را از طریق کیک استارتر جمع آوری کنند. هم اکنون، طراحان این پروژه به هر فردی که خبر پروژه را پخش کند، یک دستگاه رایگان می دهند. این نوع از کارها به این دلیلست که کاربران اینترنتی معمولا اینگونه لینک ها را پیگیری نمی کنند ولی زمانی که تعداد مراجعات افزایش یابد، افراد بیشتری هم کنجکاو می شوند و در نتیجه احتمال موفقیت کمپین بالا می رود.


پیش از این نیز در مورد این پروژه صحبت شده است ولی به نظر می رسد تا بحال، به آنچه که می خواسته نرسیده است. روشهای بسیاری برای هوشمند کردن خانه وجود دارد، ولی هیچ کدام از این روش ها از نرم افزارهای متن باز استفاده نکرده اند.
تیم مایکرافت در تلاشند تا پول بیشتری را برای اجرای پروژه به دست آورند، و این تنها با کمک افراد امکانپذیر است و در عوض، یک نفر برنده یک دستگاه خواهد شد.
برای ورود، شما باید یک لینک یکتا برای خود با استفاده از URL زیر ایجاد کنید. نام خود را جایگزین yourname کنید. این لینک کاربران را به صفحه مایکرافت در کیک استارتر هدایت خواهد کرد و یک مراجعه به نام شما ثبت می شود. سپس این لینک سفارشی را از طریق وبلاگ، توئیتر، فیسبوک یا شبکه های دیگر به اشتراک بگذارید تا افراد دیگر بر روی آن کلیک کنند.
http://start.ubuntu.com/contest/mycroft-campaign/?user ={yourname}
برنده این مسابقه یک یونیت توسعه پذیر مایکرافت برنده می شود که هم اکنون 149 دلار قیمت دارد و نام سه کاربر نیز در نرم افزار قرار خواهد گرفت.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر