پنج برنامه اندرویدی هفته که نباید از دست داد

پنج برنامه اندرویدی هفته که نباید از دست داد

در هفته گذشته نیز، چندین برنامه کاربردی و بازی اندرویدی، با اهداف مختلف وارد دنیای فناوری شد. در اینجا قصد داریم، پنج مورد از بهترین برنامه های هفته گذشته را معرفی کنیم.

Google On

Ongoo

گوگل برنامه جدیدی با نام گوگل آن عرضه کرده است. این برنامه کوچک برای کنترل، پیکربندی و کار با مسیریاب آن هاب گوگل استفاده می شود و یکی از بهترین واسط های مسیریاب است که دیده شده است. این برنامه، دارای طراحی مناسب و برای استفاده آسانست و به راحتی می توان آن را مدیریت کرد. این برنامه رایگان است ولی برای استفاده از این برنامه باید یک مسیریاب آن هاب گوگل داشته باشید، که 199 دلار است.

Mirrative

miir

Mirrative یک برنامه صوت و تصویر است که با دیگر برنامه ها کمی متفاوت عمل می کند. در حالیکه پریسکوپ از دوربین شما استفاده می کند و با استفاده از Twitch، می توان بازی کرد، mirrative تقریبا از هر جریان زنده ای که شما از گوشی استفاده می کنید، می تواند کار کند. این برنامه، فعلا در نسخه بتا است بنابراین باید انتظار خطاهایی را از آن داشته باشید و نیز این برنامه به دیگر افراد هم این امکان را می دهد که درگیر آنچه شما انجام می دهید، شوند. این برنامه نیز برای استفاده رایگان است.


Street View

stree

Street View قبلا نیز وجود داشته است ولی هفته گذشته نسخه 2 برنامه به روز رسانی و تبدیل به یک برنامه کامل شد. این برنامه به شما امکان دیدن تصاویر به صورت 360 درجه را می دهد و هم اکنون نیز بر روی گوگل مپز کار می کند. با به روز رسانی جدید، می توان برای استفاده فوری از نمای خیابان، نور آفتاب به کار برد. این برنامه، یک برنامه جالب برای خیابانگردی در وب است.


Unkilled

index

Unkilled آخرین تیراندازی از بازی Madfinger است. این بازی دارای ویژگی های گرافیکی فانتزی و بازی ساده است که در آن شما اسلحه ها را جمع می کنید، بر روی زامبی ها علف میریزید و کارهای دیگر. جنگهایی بین فرماندهان، 300 ماموریت جنگی، و بیش از 50 اسلحه که باید جمع آوری و استفاده شود. مشخص نیست که چرا این بازی Dead Trigger3 نام نگرفته است ولی در هر صورت بازی جالبی است. فقط باید توجه داشت که نسخه عرضه شده این روزها، دارای خطاهایی است.

Pokemon Shuffle

maxresdefault

برای اولین بار در تاریخ بازی های موبایل، یک بازی واقعی Pokemon ساخته شده است، متاسفانه این بازی به آن صورتی که علاقمندان تمایل دارند نیست ولی بهرحال این یک شروع است. بازی Pokeman، یک بازی پازلی است که شما باید آیکون ها را با هم تطبیق دهید و با استفاده از این کار با Pokeman مربوطه وارد مبارزه شوید. این بازی برای کسانی که Pokeman را دوست دارند، جالب و ساده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر