مجیکارپ جامپ ( Magikarp Jump) بازی جدید پوکمون

مجیکارپ جامپ ( Magikarp Jump) بازی جدید پوکمون

اگر از طرفداران پوکمون هستید مجیکارپ جامپ را از دست ندهید.

مجیکارپ جامپ یک بازی پوکمون جدید!

یک بازی پوکمون دیگر! اگر از طرفداران پوکمون هستید ولی از بازی های قبلی خسته شده اید شاید از مجیکارپ جامپ خوشتان بیاید. بله درست شنیدید، شرکت پوکمون به کاراکتر بی خاصیت مجیکارپ یک بازی اختصاص داده است! 
پوکمون گو یک موفقیت مطلق بود. میلیون ها نفر آن را بازی کردند و بقیه درمورد آن شنیده بودند. واقعیت افزوده نقش بسیار مهمی در موفقیت پوکمون گو داشت، حال شرکت پوکمون به این نتیجه رسیده است که حق امتیاز پوکمون آنقدر پرطرفدار هست که بازی های موبایل بیشتری بسازند. 


بازی مجیکارپ جامپ

اول پوکمون گو وارد بازار شد، سپس پوکمون دوئل و حال مجیکارپ جامپ. جامپ بازی بسیار متفاوتی نسبت به گو و دوئل است. گو به شما این امکان را می دهد تا پوکمون را در مکان های واقعی بگیرید، دوئل به شما این امکان را می دهد که در یک برد مجازی با دیگران رقابت کنید. جامپ به شما این امکان را می دهد تا مجیکارپ را بپرانید. 
البته این بازی پیچیده تر از این حرف هاست. شما یک مجیکارپ می گیرید، آن را آموزش می دهید و با مجیکارپ های دیگر رقابت می کنید. شما باید از هشت مرحله بگذرید تا مجیکارپ شما بازنشسته شود. سپس همه ی این مراحل را با یک مجیکارپ دیگر انجام می دهید. 

magikarp jump

 


اگر به نظر کمی احمقانه می رسد حقیقت این است که واقعاٌ احمقانه است. با این حال بازی های احمقانه موبایلی بسیار زیادی وجود دارد که کاملاٌ موفق هستند. این بازی برای کسانی خوب است که عاشق پوکمون هستند ولی آنقدر زمان ندارد تا بازی های دیگر را انجام دهد. 
مجیکارپ جامپ برای اندروید و آی او اس موجود است و کاملاٌ رایگان است. می توانید خریدهای درون اپلیکیشنی انجام دهید اما ما به شما توصیه می کنیم که پول خود را خرج نکنید زیرا ارزشش را ندارد. 

زمان از دست رفته را بازیابی کنید 

پس از انتظار طولانی برای دریافت حق امتیاز پوکمون به گوشی های هوشمند حال این شرکت در تلاش است که زمان از دست رفته را جبران کند و تا می تواند بازی های زیادی را در زمان کوتاه منتشر کند. پوکمون گو، پوکمون دوئل و مجیکارپ جامپ همه از هم متفاوت هستند و ارزش امتحان کردن را دارند. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر