اپلیکیشن Google Maps برای مسیریابی دقیق‌تر از تصاویر خیابان‌ها استفاده می‌کند

اپلیکیشن Google Maps برای مسیریابی دقیق‌تر از تصاویر خیابان‌ها استفاده می‌کند

این قابلیت چندان جدید نیست و در سال 2008 میلادی به نسخه وب Google Maps اضافه شده است اما اکنون نوبت به نسخه موبایلی آن رسیده است. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از تك شات، این قابلیت چندان جدید نیست و در سال 2008 میلادی به نسخه وب Google Maps اضافه شده است اما اکنون نوبت به نسخه موبایلی آن رسیده است. با فيسيت همراه باشيد.

اپلیکیشن‌هایی مانند Google Maps اغلب برای مسیریابی به کار گرفته می‌شوند تا کاربران بدانند که باید کدام مسیر را انتخاب کنند و برای مثال در کدام خیابان‌ها به چپ یا راست بپیچنند یا دور بزنند. با این حال در بسیاری از مواقع مسیرهایی که این برنامه‌های در اختیار کاربران قرار می دهند، 100 درصد واضح نیستند و دلیل این واضح نبودن نیز وجود چندین خیابان مختلف در کنار یگدیگر یا دوربرگردان‌های کوچکی است که ممکن است دیده نشوند. با تک شات همراه باشید.
 
به همین دلیل گوگل اکنون تلاش کرده تا این مشکل را برای کاربران خود حل کند. به نظر می‌رسد که گوگل تصاویر Street View را برای مسیریابی های طولانی به اپلیکیشن Google Maps اضافه کرده است. اضافه شدن این تصاویر به این معناست که جای نمای گرافیکی از بالا به پایین خیابان‌ها، این اپلیکیشن اکنون می تواند با استفاده از تصاویر Street View به کاربران برای مسیریابی کمک کند.
 
به این ترتیب کاربران در برخی موارد خاص باید به دنبال نشان‌های اختصاصی خاصی در خیابان بگردند تا بتوانند راحت‌تر مسیر یابی کنند، برای مثال هانه‌ای با سقف رنگی روشن، درختان یا بوته زار و غیره.

در حال حاضر تنها کاربران نسخه اندروید گوگل مپس می‌توانند از این قابلیت جدید استفاده کنند و کاربران نسخه iOS باید کمی بیشتر منتظر بمانند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر