لپ‌تاپ گیمینگ ارزان‌قیمت Nitro 5 ایسر با دو پردازنده مختلف معرفی شد

لپ‌تاپ گیمینگ ارزان‌قیمت Nitro 5 ایسر با دو پردازنده مختلف معرفی شد

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ با مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند و پردازنده‌های کیبی لیک شرکت اینتل هستید، ایسر Nitro 5 گزينه خوبي است. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، اگر به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ با مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند و پردازنده‌های کیبی لیک شرکت اینتل هستید، ایسر Nitro 5 با پردازنده‎های نسل هفتم Core i5 و Core i7 اینتل و کارت گرافیک NVIDIA یا نسل هفتم پردازنده‌های A10 و A12 سری AMD FX با کارت گرافیک AMD Radeon RX 550 یکی از ارزان‌ترین گزینه‌هایی است که برای انتخاب پیش‌رو خود خواهید داشت.

لپ‌تاپ گیمینگ ارزان‌قیمت Nitro 5 ایسر به یک درگاه Type-C از نوع یواس‌بی 3.1، یک درگاه یواس‌بی 3.0، دو درگاه یواس‌بی 2.0 و خروجی HDMI 2.0 مجهز شده است. درگاه یواس‌بی 3.0 می‌تواند تبلت یا گوشی‎هوشمند شما را حتی زمانی‌که لپ‌تاپ خاموش باشد، شارژ نماید و امکان گرفتن نرخ به‌روزرسانی (Refresh Rate) 90 هرتز از خروجی HDMI لپ‎تاپ گیمینگ ایسر وجود دارد.

در برخی از مدل‌ها، از ترکیب حافظه‎های SSD با رابط PCle (با حداکثر 512 گیگابایت ظرفیت) و حافظه هارد دیسک (با حداکثر 2 ترابایت ظرفیت) استفاده شده است و ترکیب این دو حافظه با یک‎دیگر، باعث خواهد شد تا زمان بوت سیستم‌عامل، به‎طور قابل‌توجهی کم باشد و از طرفی، کاربران کوچک‌ترین دغدغه‌ای بابت کمبود فضا برای نصب جدیدترین بازی‌های مورد علاقه خود نخواهند داشت.

لازم به‌ذکر است که در قدرت‎مندترین مدل از هر دو نسخه، از 32 گیگابایت حافظه رم DDR 4 با فرکانس 2400 مگاهرتز استفاده شده است و سیستم‌عامل ویندوز 10 مایکروسافت نیز مشخصات‎فنی هر دو مدل را تکمیل خواهد نمود.

لپ‌تاپ گیمینگ Nitro 5 ایسر به یک صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن Full HD مجهز شده است و شرکت ایسر به دلیل افزایش زاویه دید کاربران و عدم پریدگی رنگ‌های صفحه‌نمایش در گوشه‌ها، این مدل را با یک پنل IPS به بازار عرضه خواهد کرد. صفحه‌کلید نیز دارای نور پس‌زمینه بوده و فناوری صوتی Dolby Audio Premium و TrueHarmony ایسر، شما را میخ‌کوب خواهد کرد.

لپتاپ گيمينگ nitro 5

شرکت ایسر در رابطه با لپ‌تاپ‌های جدید خود اعلام کرده: 

"مشتریان، می‌توانند مدل‎هایی را انتخاب نمایند که حداکثر به کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Ti با پردازنده‌های نسل هفتم اینتل یا به کارت گرافیک AMD Radeon RX 550 با پردازنده‎های نسل هفتم سری A شرکت AMD مجهز شده باشد."

همچنين در رابطه با سیستم خنک‌کننده این لپ‌تاپ نیز، ایسر می‎گوید:

"لپ‌تاپ Nitro 5 به دو فن با پشتیبانی از فناوری Acer Coolboost مجهز شده است که می‌تواند (در مواقع لزوم) سرعت فن‌ها را بالا برده و توانایی خنک‌کنندگی را افزایش دهد. این فناوری، هم‌چنین به کاربران اجازه می‎دهد تا زمانی‎که بار پردازشی سنگین است، به صورت دستی سیستم خنک‌کننده را کنترل نمایند."

شرکت ایسر در نظر دارد تا لپ‌تاپ گیمینگ ارزان‌قیمت خود را در ماه جولای در آمریکای شمالی و چین با قیمت پایه 799 دلار عرضه نماید. لپ‌تاپ Nitro 5 در ماه آگوست در اروپا، خاورمیانه و آفریقا به فروش خواهد رسید.

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر