گزارشی مختصر در مورد گوشی جدید Nexus 6 با دوربین برجسته و سایر ویژگی های آن .

گزارشی مختصر در مورد گوشی جدید Nexus 6 با دوربین برجسته و سایر ویژگی های آن .

گزارشی مختصر در مورد گوشی جدید Nexus 6 با دوربین برجسته و سایر ویژگی های آن .


تصویری که این فرد از قسمت پشتی گوشی Nexus 6جدید ارسال کرده است نشان می دهد که پشت این گوشی با طراحی بسیار ماهرانه در قسمت گوشه های آن مدور شده است و همچنین در پشت گوشی لوگویNexus نیز در نیمه پایین و مرکز گوشی گنجانده شده است .
علاوه بر این ، یک قسمت گردی هم در پشت گوشی وجود دارد که احتمالا از آن به عنوان محل تشخیص اثر انگشت استفاده خواهد شد .


اما عاملی که ما را در تقلبی نبودن عکس ها به شک انداخته است ، برجستگی دوربین در پشت گوشی می باشد که از نظر ما غیر منتظره و عجیب هستند .
حقیقت این است که هدف اصلی طراحی برجسته پشت این گوشی هنوز هم برای ما قابل درک نیست ، طراحی که پس از عرضه غیر رسمی آن در بازار به یکباره تغییر کرده است .
تصویر قسمت جلوی دستگاه مقداری متعارف تر به نظر می آید و دارای فلش دوگانه و همچنین بلندگو هایبیرونی می باشد .
اما طراحی درون این گوشی چگونه است ؟
کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت چینی iNexus نیز مراجعه نمایند که به موازات هزاران عکسی که در آن به نمایش گذاشته شده و می توانند نمونه ای از یک تلفن همراه باشند ، اطلاعاتی در مورد Fuها را در خود دارد و همچنینشامل نمونه گوشی تلفنی است که دارایپورت USB مدل C می باشد .
در این سایت در مورد خصوصیات و ویژگی های خاص گوشی اطلاعات زیادی وجود ندارد اما با وجود این ، تصویری که از مشخصات فنی این مدل ارائه شده است نشان می دهد که گوشی Huawei's Nexus 6دارای یک پردازنده Snapdragon 810 خواهد بود و RAM آن 3GB و حافظه داخلی آن به میزان 64GB می باشد .
با توجه به اطلاعات پیشین مشخص می شود که گوشی Nexus 6 جدید داراییک صفحه نمایش 5.7-inch WQHD AMOLED ، بدنه ای فلزی ، دوربینی با کیفیت 21MP و سیستم شارژ بی سیم Rezence/WiPower خواهد بود .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر