در همایش The Edge OF Beyond،کامپیوتکس 2017 چه گذشت ؟

در همایش  The Edge OF Beyond،کامپیوتکس 2017  چه گذشت ؟

امروز اقای جانی شی پس از یک سلام و احوال پرسی گرم با حاضرین و بینندگان مراسم سخنرانی خود را درباره لپ تاپ های جدید ایسوس شروع کرد .

امروز اقای جانی شی پس از یک سلام و احوال پرسی گرم با حاضرین و بینندگان مراسم سخنرانی خود را درباره لپ تاپ های جدید ایسوس شروع کرد .

در اولین قسمت اول صحبت های آقای جانی شی ایشان به صحبت درباره نقاط قوت شرکت ایسوس از گذشته تا امروز پرداختند و بعد از آن به  توضیح دادن درباره لپ تاپ های جدید سری ZenBook Flip S پرداختند.

یکی از قابلیت های جالب این لپ تاپ ها قابلیت چرخش 360 درجه ان می باشد و این امکان را دارد تا به صورت عمودی یا افقی مانند تبلت استفاده شود.

Flip S در نمایشگاه کامپیوتکس مفتخر به دریافت جایزه D&I شده است.

این سری لپ تاپ های ایسوس دارای وزنی حدود 1.1 کیلوگرم هستند و دارای ضخامتی برابر 10.9 م.م که در کناره ها به 0.11 م.م میرسد.

Flip S همراه با ویندوز 10 و با پشتیبانی کامل از تمامی قابلیت های آن ارایه میشود.

این لپ تاپ از نسل هفتم پردازنده های اینتل با کد I7 7500u عرضه میشود گرافیک این لپ تاپ همان گرافیک مجتمع میباشد.

این لپ تاپ دارای 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3L است و در بخش ذخیره سازی این لپ تاپ ها از یک ترابایت حافظه SSD SATA 3 استفاده شده است.

صفحه نمایش خاص این محصول از فناوری NANO EDGE و مولتی تاچینگ و دقت نمایش 4K و با امکان خم شدن صفحه میتوان از کیبورد به عنوان پایه برای استفاده در حالت تبلت بهره برد.

در قسمت اخر معرفی FLIP S اقای جانی شی با استفاده از مقایسه نازکی این لپ تاپ ها با سری Macbook Air و Macbook و HP Specter X360 ادعا کرد که FLIP S از تمامی این مدل ها نازک تر و سبک تر میباشد.

در پایان معرفی FLIP S مدیر ارشد مارکت شیرینگ اینتل به روی صحنه امد و ایسوس را اولین شریک در محصولات مختلف اینتل نام برد و ایسوس را از شرکای قدیمی و بزرگ اینتل خواند .

 

محصول بعدی که توسط جانی شی معرفی شد ZenBook 3 Delux نام دارد .

در اول معرفی این محصول فیلمی درباره محصول به حاضرین نشان داده شد و بعد از آن جانی شی به همراه لپ تاپ به روی صحنه امد و گفت این لپ تاپ با پرستیژ ترین لپ تاپ بین تمامی لپ تاپ های دنیا است این لپ تاپ نازک ترین لپ تاپ 14 اینچی در دنیا با وزن 1.1 کیلوگرم و بدنه تمام الومینیومی که دارای گرید صنعت هوایی است.

صفحه 14 اینچی آن توسط گوریلا گلس نسخه 5 با ضخامت 3.55 م.م محافظت میشود. این لپ تاپ از نسل هفت پردازنده های اینتل و یک ترابایت حافظه pci-e  و 16 گیگ رم با فرکانس 2133 استفاده میکنند.

این لپ تاپ از دو پورت تاندربولت با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه بهره میبرد. کیبورد این محصول دارای بک لایت زیبا و تاچ بار آن دارای لایه شیشه ای است .

این لپ تاپ به لطف تاندربولت امکان اتصال گرافیک اکسترنال را داراست.

این لپ تاپ دارای چهار اسپیکر با قدرت بسیار بالا و کیفیت بسیار عالی است.

لپ تاپ سومی که در این مراسم رونمایی شد ZenBook Pro نام دارد.

این لپ تاپ از نسل هفتم پردازنده های اینتل بهره میبرد همچنین این لپ تاپ از گرافیک مجزا 1050 تی ای نیز بهره میبرد این لپ تاپ از SSD pci-e برای فضای ذخیره سازی استفاده کرده و 16 گیگ رم DDR4 با فرکانس 2400 از مشخصات داخلی این لپ تاپ است. این لپ تاپ هم نیز دارای دو پورت تاندربولت است.

طبق گفته جانی شی این لپ تاپ که برای کسب و کار طراحی شده است برای کار های گرافیکی و رندرینگ نیز مناسب است نازکی این لپ تاپ 18.9 م.م است و وزن ان 1.8 کیلوگرم میباشد.

83 درصد قسمت مانیتور را خود مانیتور پوشش میدهد و این لپ تاپ از مانیتور با کیفیت ULTRA HD بهره میبرد و از تکنولوژی NANO EDGE نیز استفاده میکند.

سایز مانیتور این لپ تاپ 15.6 اینچ میباشد.

قابلیت فست شارژ این لپ تاپ 0 تا 60 درصد را در 49 دقیقه شارژ میکند و توان کاری این لپ تاپ 14 ساعت میباشد.

همچنین این لپ تاپ هم از 4 اسپیکر با کبفیت بسیار عالی بهره میبرد.

لپ تاپ بعدی که در این مراسم معرفی شد VIVOBOOK PRO نام دارد.

این لپ تاپ از نسل هفتم پردازنده های اینتل بهره میبرد و دارای گرافیک مجزای 1050 میباشد همینطور این لپ تاپ از 16 گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس 2400 بهره میبرد.

فضای ذخیره سازی متشکل از 512 گیگابایت SSD و فناوری جدید OPTANA اینتل است.

صفحه نمایش این لپ تاپ کیفیت 4K را به نمایش میگذارد.

ضخامت این لپ تاپ 19.2 م.م است و بدنه آن از الومینیوم ساخته شده است و وزنی 2.2 کیلوگرمی دارد .

 

 

 

در آخر این مراسم قیمت این محصولات اعلام شد که واقعاً این قیمت گذاری همگان را شگفت زده کرده است:

  • Asus ZenBook Pro : 1299 $
  • Asus ZenBook 3 Delux : 1199 $
  • Asus ZenBook Flip S : 1099 $
  • Asus VivoBook Pro : 799 $
  • Asus VivoBook S : 499 $
سعید مسلمی

سعید مسلمی

سعید علاقه شدیدی به قطعات سخت افزار دارد و اورکلاکینگ مهمترین تفریح سخت افزاری اوست. بررسی فنی قطعات یکی از مهارت سعید است. او درحال حاضر به عنوان مدیر فنی روابط عمومی در دفتر ایسوس مشغول به کار است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر