حتی اسکایپ هم از اسنپ‌چت کپی می‌کند!

حتی اسکایپ هم از اسنپ‌چت کپی می‌کند!

این روند احتمالاً به این زودی پایان نمی‌یابد.

آپدیت جدید اسکایپ ویژگی‌های جدیدی به این اپ اضافه کرده که یکی از آن‌ها Highlights نام دارد.

با وجود کاربران کم‌تر از حد انتظار آن، هرکسی برای تقلید از اسنپ‌چت تلاش می‌کند. آخرین مورد در این روند چیزی غیر از اسکایپ نیست. بله، VOIP و اپلیکیشن چت تلاش خود را می‌کند تا یک شبکه اجتماعی زودگذر شود.

مایکروسافت کپی استوری‌های اسنپ‌چت را "هایلایت" نامیده وفرایند پست کردن آن بسیار شبیه به اسنپ‌چت می‌باشد. از صفحه‌نمایش اصلی، سوایپ کنید (بکشید) تا برای گرفتن عکس یا فیلم‌برداری به دوربین دسترسی پیدا کنید. زمانی که پست شد، افراد درون شبکه شما می‌توانند با واکنش‌های شکلکی یا متنی نظر دهند. درست است: متن‌های درون اپ حالا از ایموجی و بنرهای رنگی پشتیبانی می‌کنند. تلاش دیگر اسکایپ برای سازگاری با سلیقه‌های همه افراد، شامل چت‌بات‌های داخلی و یک طراحی مجدد رنگی است.

این آپدیت امروز روی موبایل در سراسر جهان پخش می‌شود. البته، اسکایپ اولین رسانه‌ای نیست که از پلی‌بوک اپلیکیشن کپی‌برداری می‌کند، اینستاگرام هم قبلاً این کار را با استوری‌های خود انجام داده است. در حال حاضر کدام اپلیکیشن باقی مانده که هنوز از اسنپ‌چت کپی نکرده باشد؟ لینکدین؟ شاید در آینده لینکدین هم به این روند تمایل پیدا کند!

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر