سامسونگ نسخه دزدان دریایی کارائیب گلکسی اس 8 را عرضه کرد

سامسونگ نسخه دزدان دریایی کارائیب گلکسی اس 8 را عرضه کرد

سامسونگ به تازگی یک نسخه ویژه از گوشی‌هوشمند پرچم‌دار خود، یعنی گلکسی اس 8 را با تم دزدان دریایی کارائیب ارائه کرده است.

نسخه دزدان دریایی کارائیب سامسونگ گلکسی اس 8 با قیمت حدود 880 دلار به طور رسمی عرضه شد.

به دلایلی سامسونگ یک گلکسی اس 8 با تم دزدان دریایی کارائیب عرضه می‌کند. از نظر مشخصات فنی، این گوشی تفاوتی با گلکسی اس 8 اصلی ندارد، به جز یک جعبه فانتزی، چند تصویر زمینه و یک کیس. اما وقتی دیزنی سعی می‌کند یک فیلم را با یک بودجه 230 میلیون دلاری موفق کند، خب باید انتظار چنین محصولاتی هم داشته باشیم.
این گوشی، که در حال حاضر در JD.com به فروش می‌رسد، فقط با نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می‌آید و با قیمت 880 دلار به فروش می‌رسد. همچنین یک حلقه هولدر (نگهدارنده) گوشی مخصوص به خود نیز دارد.

سامسونگ گلکسی اس 8 دزدان دریایی کاراییب

سامسونگ گلکسی اس 8 دزدان دریایی کاراییب

اگر بخواهیم صادق باشیم، هیچ دلیلی برای خرید این گوشی وجود ندارد. اما اگر یکی از طرفداران بزرگ جانی دپ (یا به احتمال بیشتر، خود جانی دپ!) هستید، رویاهای شما از داشتن یک گوشی، قاب وتصویر پس‌زمینه با تم دزدان دریایی کارائیب می‌تواند برآورده شود. البته راه دیگری هم وجود دارد، اینکه فقط به یک بازار فروش لوازم ارزان قیمت و دست دوم رفته و یک قاب فیک بخرید و تصاویر پس‌زمینه را هم از اینترنت تهیه کرده و بدین شکل در 870 دلار صرفه‌جویی کنید!!!

سامسونگ گلکسی اس 8 دزدان دریایی کاراییب

 

با تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: theverge

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر