پشتیبانی قوی‌تر سیری از اپلیکیشن‌ها در iOS 11

پشتیبانی قوی‌تر سیری از اپلیکیشن‌ها در iOS 11

گفته می‌شود که سیری قرار است از اپلیکیشن‌های جانبی بیشتری پشتیبانی کند. در ادامه با فیسیت همراه باشید.

به گزارش فیسیت، به نقل از جی اس ام، گفته می‌شود که سیری قرار است از اپلیکیشن‌های جانبی بیشتری پشتیبانی کند. در ادامه با فیسیت همراه باشید.

به کنفرانس WWDC 2017 نزدیک می‌شویم و شایعه‌ها بیشتر قوت می‌گیرند. به گزارش خبرگزاری رویترز اپل می‌خواهد سیری را با اپلیکیشن‌های مختلف بیشتری سازگار کند. البته کاربران اپل نمی‌توانند انتظار داشته باشند هزاران فرمان به‌یک‌باره در دسترس آن‌ها قرار گیرد چراکه همه می‌دانیم اپل مایل است روی این پروسه کنترل داشته باشد.

اپل سال گذشته با انتشار iOS 10 امکان پشتیبانی سیری از اپلیکیشن‌های جانبی را برای اولین بار میسر کرد. البته این امکان تنها به گروه‌های خاصی از اپلیکیشن‌ها محدود می‌شد. به نظر می‌رسد این محدودیت‌ها با عرضه iOS 11 کاملاً رفع شوند.

احتمالاً اپل تحت‌فشار فعالیت دیگر کمپانی‌ها قرارگرفته و می‌خواهد با آن‌ها در این زمینه رقابت کند. همان‌طور که می‌دانید کمپانی‌های گوگل و آمازون در ساخت دستیارهای هوشمند موفق عمل کرده‌اند. گوگل ماه پیش در کنفرانس I/O تاکید کرد که قصد دارد تکنولوژی هوش مصنوعی را که در محصولاتی نظیر دستیار هوشمند و خانه هوشمند وجود دارد، توسعه بخشد.

در حال حاضر سیری با اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، عکس، پرداخت، فیتنس و سلامتی، سرگرمی درون ماشین و اشتراک حمل‌ونقل همگام است و از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. 

 آمازون هم مانند گوگل در هوش مصنوعی و خانه هوشمند موفق است. کاربران می‌توانند با الکسا با هزاران اپلیکیشن مختلف ارتباط برقرار کند. احتمالاً تا زمانی که اپل بتواند iOS را تا اواخر امسال به‌روزرسانی کند، سیری هم بهبودهای قابل‌توجهی درزمینهٔ پشتیبانی از اپلیکیشن‌های جانبی پیدا می‌کند.

هنوز معلوم نیست اپلیکیشن‌های جدید از چه دسته‌بندی خواهند بود و باید برای اطلاعات بیشتر تا فردا صبر کنیم. دوشنبه روز برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (2017 WWDC) است. شایعه‌ها حاکی از آن است که اپل قصد دارد فردا یک اسپیکر هوشمند مجزا با پشتیبانی از سیری هم معرفی کند.

منبع: فیسیت

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر