ویژگی تازه ی دراپ باکس با آخرین آپدیت

ویژگی تازه ی دراپ باکس با آخرین آپدیت

ویژگی تازه ی دراپ باکس با آخرین آپدیت

دراپ باکس یک سرویس اینترنتی است که توسط شرکتی به همین نام اداره می‌شود و امکان پشتیبان گیری از فایل‌های حیاتی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات و داده‌ها بر روی چند رایانه مختلف یا بین چند کاربر مختلف از طریق اینترنت را فراهم می‌کند.یکی از ویژگی‌های برجسته در سیستم دراپ باکس، به روز شدن اطلاعات بلافاصله، پس از تغییر آن‌هاست. به طور مثال اگر شما فایل مشترکی با دوست خود بر روی دراپ باکس داشته باشید و آن فایل را ویرایش و یا پاک کنید،‌ این تغییرات برای دوست شما نیز اعمال می‌شود.

حالا این برنامه مجددا اپدیت دریافت کرده است و کمی تغییر کرده و ویژگی جالبی به آن افزوده شده است.بر اساس گزارش ها،نسخه ی 3.7 این نرم افزار به گالری تصاویر مجهز شده است که عکس ها را بر اساس تاریخ نمایش می دهد.همچنین گزینه ی recent به کاربران اجازه می دهد تا وقایع اخیر را یا همان ریسنت را مشاهده کنند.بنابراین از این پس کاربران دراپ باکس می توانند،علاوه بر نسخه ی پشتیبانیفا های وَرد،پاورپوینت و پی دی اف و عکس ها ،نمایی کوچک از محتویات آن ها را تماشا کنند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر