مرورگر پیش فرض سامسونگ حالا از موبایل های نکسوس و پیکسل هم پشتیبانی می کند

مرورگر پیش فرض سامسونگ حالا از موبایل های نکسوس و پیکسل هم پشتیبانی می کند

حتی اگر یک اسمارت فون گلکسی نداشته باشید، احتمالاً می دانید که سامسونگ در موبایل های اندرویدی اش از یک مرورگر اختصاصی به نام Samsung Internet Browser استفاده می کند.

به گزارش فیسیت، به نقل از دیجیاتو، این هفته سامسونگ اعلام کرده که آخرین نسخه پایدار مرورگر مذکور حالا نه تنها در موبایل های سری گلکسی، بلکه در موبایل های پیکسل و نکسوس گوگل نیز پشتیبانی می شود. بد نیست بدانید که تا پیش از این فقط نسخه بتای این مرورگر روی دستگاه های غیر گلکسی قابل نصب بود.

 اپلیکیشن سامسونگ با گوگل کروم تفاوت های کوچکی دارد و در آن قابلیت هایی می یابید که در مرورگر گوگل پیدا نخواهید کرد. با این حال، درست مثل گوگل کروم (که به طور پیش فرض روی تعداد بسیار زیادی از دیوایس های اندرویدی نصب شده)، مرورگر سامسونگ هم بر Chromium مبتنی است که پروژه متن باز مرورگر گوگل محسوب می شود. 

از جمله این قابلیت ها می توان به پشتیبانی از موتور جستجوی امنیت محور DuckDuckGo و دکمه شناور Quick Menu برای دسترسی به تنظیمات اندازه قلم، اشتراک گذاری صفحه و باز کردن تب های جدید اشاره کرد.

اگر صاحب یک موبایل نکسوس یا پیکسل (با اندروید 5.0 یا جدیدتر) هستید، می توانید همین حالا با مراجعه به گوگل پلی مرورگر سامسونگ را دانلود کنید.

منبع: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر